تصویر جدید خصوصی سیدورف و همسر ایرانی اش!

سپیده مکرمتی همسر ستاره سابق تیم ملی هلند با منتشر کردن تصویری جالب از خودش و همسرش در صفحه شخصی اش سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

با نگاهی اجمالی به صفحه اینستاگرام سیدورف ستاره سابق میلان می توان حدس زد، او آنچنان شیفته همسر ایرانی اش شده است که زندگی قبل از او را به فراموشی سپرده است.

با این وجود سپیده یا همان صوفیا مکرمتی این روزها با انتشار مداوم تصاویر مشترکی از عاشقانه های خودش و همسرش حتی صدای مخاطبان اش را هم در آورده است.

البته نکته جالب این زوج ارتباط صمیمانه سیدورف با دو فرزند صوفیا است. به طوری که پسر بزرگ صوفیا نیما در تمامی سفرها آنان را همراهی می کند.

ما این در حالی ست که هیچ اثری از تصاویر چهار فرزند سیدورف در صفحه شخصی او به چشم نمی خورد.

در همین راستا صوفیا مکرمتی به تازگی تصویر جالبی از خودش و همسرش را در صفحه شخصی اش منتشر کرده که ظاهرا مربوط به سفر آنها به جزیره مالدیو می شود.

با این حال ناهمگونی و عدم تناسب این زوج در انتخاب رنگ های لباس سبب شده با انتقاد برخی از کاربران فضای مجازی مواجه شوند.

کلارنس سیدورف ستاره سابق تیم ملی هلند و یوونتوس به واسطه ازدواجش با یک ایرانی به نام سپیده مکرمتی یا سوفیا بیش از پیش مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است.

البته این در حالی ست که سیدورف تا یک سال پیش تصویر خاصی از همسر ایرانی اش منتشر نمی کرد، اما به یکباره با نمایش تصاویر مشترکی در صفحه شخصی اش باعث تعجب مخاطبین اش شد.

نکته جالب توجه این است که این زوج همواره در تمام مراسم های مختلف در کنار یکدیگر هستند. و ستاره سابق رئال مادرید به طور مداوم با انتشار تصاویری از سوفیا در حال ابراز علاقه به همسر ایرانی اش است.

اما این روزها این زوج پر حاشیه برای دیدن بازی های جام جهانی به قطر سفر کرده اند.

او در این تصویر نشان می دهد که همراه همسرش سیدورف با رونالدو ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل دیدار صمیمانه ای داشته اند.

همچنین آنها در پایان این دیدار یک عکس یادگاری هم به ثبت رسانده اند.

اخباربازیگران و هنرمندانورزش
پربازدیدسیدورف
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی