طعنه سنگین مدیرعامل پرسپولیس به فتح‌الله‌زاده / ساپینتو برای رقبا خط و نشان کشید!

به گزارش ساناپرس؛ طعنه سنگین مدیرعامل پرسپولیس به فتح‌الله‌زاده / ساپینتو برای رقبا خط و نشان کشید!

علی فتح‌الله‌زاده که دوشنبه شب مهمان برنامه فوتبال برتر بود در بخشی از صحبت‌های خود وعده تاسیس بانک استقلال را به هواداران داد و گفت: به عنوان یک مدیر، موظفم در کارهای جدید و پیشرو، قدم بردارم. شما دیدید که من ۱۵ سال پیش تلفن مجازی بلوسل را آوردم که با رفتن من، از بین رفت. امروز می‌خواهم بگویم که استقلال به عنوان اولین باشگاه ایرانی صاحب بانک خواهد شد و نو بانک استقلال به زودی راه‌اندازی خواهد شد و هواداران می‌توانند از کارت بانک استقلال استفاده کنند.

امروز رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در اواخر کنفرانس خبری‌اش و زمانی که با سوال یکی از خبرنگاران درباره تاسیس بانکی به نام پرسپولیس به مانند برنامه اقتصادی مدیرعامل استقلال مواجه شد، چنین پاسخی داد: آن‌ها توانایی‌شان زیاد است و ما در کاری که تخصص نداشته باشیم وارد نمی‌شویم. زدن بانک، معیارهایی می‌خواهد و اگر شورای اقتصادی ما تصمیم بگیرد، پیگیری می‌کنیم.

درویش صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: زیاد دنبال طرح های رویایی نیستیم که اعلام کنیم ما چنین طرحی داریم و می‌خواهیم n هزار میلیارد تومان بدهیم. سعی می‌کنیم طرح‌ها عملیاتی‌تر و قابل اجراتر باشد.

اخبارورزش
پربازدیدفتح الله زاده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی