پیام تبریک تلخ علیرضا نیکبخت برای روز مادر!/ عکس

به گزارش ساناپرس، علیرضا واحدی نیکبخت پیشکسوت فوتبال با منتشر کردن یادداشت عجیب و متفاوتی در صفحه شخصی اینستاگرام اش روز مادر را تبریک گفته است.

علیرضا واحدی نیکبخت ستاره سابق تیم ملی فوتبال، مدت هاست به عنوان مدل تبلیغاتی در تلویزیون و صنعت پوشاک فعالیت می کند.

او که در سال های دور یکی از بازیکنان پر حاشیه تیم استقلال بود، ظاهرا این روزها از دنیای ورزش حرفه ای فاصله زیادی گرفته است.

البته این در حالی ست که درآمد زایی این ستاره سابق فوتبال از صنعت مدلینگ زندگی لاکچری و تجملاتی برای او و همسر بلاگرش فراهم کرده است.
پیام تبریک زننده و عجیب علیرضا نیکبخت برای روز مادر!در همین رابطه این پیشکسوت فوتبال به تازگی یادداشت متفاوت و دور از ذهنی را در صفحه شخصی اش به مناسبت روز مادر منتشر کرده است
این پیام نیکبخت که به اعتقاد برخی کاربران زننده و عجیب است به این شرح است: خودمون کم بدبختی داریم مادرمونم هر روز داره پیر تر میشه.

پیام عاشقانه و مرموز علیرضا نیکبخت به همسرش
به گزارش وقت صبح- علیرضا واحدی نیکبخت پیشکسوت فوتبال از جمله چهره های برجسته فوتبال کشور است که در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بازی کرده است.

با این حال ابعاد زندگی شخصی و حرفه ای این ستاره سابق فوتبال کشورمان توامان با حواشی های زیاد و متفاوتی همراه بوده و هست.

اما به زعم اغلب کاربران فضای مجازی این روزها نیکبخت به واسطه ازدواج اش با یک بلاگر بیشتر در مرکز توجه مخاطبین شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

در همین راستا ستاره سابق استقلال به تازگی یادداشت عاشقانه و مبهمی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده که تلویحا به همسرش اشاره کرده است.

او در این پیام احساسی و مرموز نوشته است: نمی تونم بهت قول بدم کنار من، بی دردترین آدم روی زمین باشی. اما می تونم بهت قول بدم هر وقت درد اومد سراغت، من برات بهترین مرهم بشم.

اخبارورزش
پربازدیدنیکبخت
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی