شوک دیگر به لیگ برتر/ این مدیرعامل هم استعفا داد!

به گزارش ساناپرس، شوک دیگر به لیگ برتر/ این مدیرعامل هم استعفا داد!

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که با این تیم قهرمان جام حذفی و سوپرجام شده و در فصل جاری به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده بود، از سمت خود استعفا داد و حمیدرضا رادکیا سرپرست باشاه فولاد خوزستان شد.

امروز در حالی فولاد به مصاف آلومینیوم رفت که تقریبا همزمان با آغاز این بازی در اراک، اعضای هیات مدیره فولاد در تهران با استعفای گرشاسبی موافقت کردند.

دقایقی قبل هم رسانه رسمی فولاد اعلام کرد با پذیرش استعفای حمیدرضا گرشاسبی، حمیدرضا رادکیا سرپرست فولاد شد.

البته استعفای گرشاسبی مربوط به امروز و دیروز نیست و مدیرعامل فولاد بیش از یک ماه قبل استعفای خود را نوشته بود که امروز با این استعفا موافقت شد.

گرشاسبی در گفتگویی این خبر را تایید کرد. گرشاسبی نگفت چرا استعفا کرده و چرا درست امروز با این استعفا موافقت شده اما گفته می‌شود استعفای او بی ارتباط با موضوع برگرداندن وریا غفوری به فولاد نیست!

گرشاسبی به طرفداری گفت یکی دو ماه قبل موضوعی پیش آمد که استعفا کرد و امروز در جلسه ای که اعضای هیات مدیره فولاد در تهران داشتند با این استعفا موافقت شد. مدیرعامل مستعفی فولاد از ارائه توضیحات بیشتر خودداری کرد و گفت فعلا ترجیح می دهد سکوت کند. فولاد با گرشاسبی یک قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی سوپرجام به دست آورد و در لیگ قهرمانان آسیا هم به دور بعدی صعود کرد تا موفق ترین نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

اخبارورزش
استعفاپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی