کلاس کنکور آنلاین

در چند سال اخیر، برگزاری کلاس های آنلاین مورد توجه عموم قرار گرفه است، و برگزاری کلاسهای آنلاین با شور و هیجان بیشتری در ایران و در سایر نقاط جهان در حال اجراست.

در حال حاضر مجموعه آموزشی کارنامه خرد با مدیرت مهندس مهدی باباخانی (رنکینگ شماره 1 دبیران فیزیک ایران) و مهندس سامان سلامیان (رنکینگ شماره 1 دبیران ریاضی ایران) و با نظارت مستقیم ومستمر ایشان به عنوان برترین ارایه دهنده کلاس های آنلاین در ایران مشغول به فعالیت می­باشند، از دیگر مجموعه های تدریس آنلاین می­توانیم به مجموعه کلاسینو و رایان کلاس و تاملند نیز اشاره نماییم. در واقع اصلی ترین تفاوت مجموعه کارنامه خرد با سایر رقبای کاری در مارکت آموزشی ایران، استفاده از دبیران برند ایران در تمام دروس میباشد. در حالیکه اکثر موسسات مشابه فقط در یک یا دو درس از دبیران برند استفاده نموده و در سایر دروس از دبیران متوسط استفاده می­کنند.

نقش یک معلم خوب در کلاس کنکور آنلاین و در مدرسه چیست؟

دوران مدرسه و کنکور از مهمترین بخشهای زندگی هر فرد است. نوع آموزشي كه فرد دريافت مي‌كند عمدتاً به شخصيت معلمي بستگي دارد كه شخص دارد و به‌طور خاص، به آموزشي كه در كنار خود براي هدايت دارد، به‌خصوص در سال‌هاي جوانی و دوران دبیرستان و کنکور.

اگر در نظر بگیریم که دانش آموزان  تنها 18 تا 22 درصد از کل یک سال تقویمی را در مدرسه می گذرانند، بلافاصله متوجه می شویم که صرف نظر از شخصیت معلم، این محیط خانواده است که این قدرت را دارد که به طور مثبت – یا نه – از دانش آموز  حمایت کند..

من مطمئن هستم که اطلاعات بالا شما را به تعجب وا می دارد: “پس چگونه معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین می تواند در یادگیری دانش آموزان  تأثیر بگذارد، زیرا آنها بیشتر وقت خود را در محیط خانوادگی خود می گذرانند که بیشترین تأثیر را از آن می گیرند؟”

با توجه به اینکه ما معلمان معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین  اولین گروه مرجعی هستیم که بچه ها در اولین روبرو میشوند تا آموزشهای تکمیلی و اخلاقی را دریافت کنند، مسئولیت ویژه ای به همراه دارد. دانش آموزان جوان ما، نزدیک ما، یا یاد می گیرند که مدرسه و دانش را دوست داشته باشند یا یاد می گیرند که مدرسه و کلاس کنکور آنلاین جایی است که همیشه باید برای هر سؤالی پاسخ صحیح داشته باشید یا جایی که دانش توسط معلمان آماده ارائه می شود و اصلاً مورد بحث نیست. دوباره فکر کن چنین برداشتی را نمی توان حتی با محیط خانوادگی هر دانش آموز  تغییر داد.

آیا ویژگی هایی وجود دارد که یک معلم خوب در کلاس کنکور آنلاین را تعریف نماید؟ پاسخ مثبت است

اما یک پرسش عالی و خوب! ممکن است بدانید که تحقیقات زیادی در مورد این سوال انجام شده همه آنها به هر طریقی سه پارامتر اساسی را به عنوان مهمترین آنها برجسته می کنند: توانایی ها، شخصیت و روابط با دانش آموزان.

بیایید نگاه دقیق‌تری به منظورمان از هر یک از پارامترهای ذکر شده در بالا، بر اساس تحقیقات داشته باشیم:

ها شایستگی ها شامل مهارت هایی است که توسط معلم ایجاد می شود، دانش او در مورد موضوع خود و تجربه او، با تمام آنچه این مستلزم آن است. شایستگی ها شامل دانش آموزش، آگاهی از محتوای مهارت هایی است که معلم در دانش آموزان  ایجاد می کند و توانایی او در ارائه دستورالعمل های واضح و قابل درک برای همه دانش آموزان .

در اینجا، به یک رفتار بالغ و متعادل، با ویژگی های اصلی مهربانی و اشتیاق اشاره می شود. معلمان خوب نیز  معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین مهربان، دوستانه، صبور و حامی هستند.

این پارامتر به نحوه عملکرد معلم در گروه اجتماعی کلاس خود اشاره دارد. از این حیث، معلم خوب با دانش‌آموزان برابر و عدالت رفتار می‌کند، به مشکلاتی که هر یک از آن‌ها با آن روبه‌رو هستند علاقه‌مند است، معلم خوب در معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین اطمینان حاصل می‌کند که هر دانش‌آموز را هر چه بهتر بشناسد و همیشه به همه دانش‌آموزان انگیزه می‌دهد.

شاید ذکر این نکته جالب باشد که در تحقیقی که 6 سال پیش در معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین انجام شد، ویژگی های یک مربی پیش دبستانی از نظر شخصیتی دقیقاً به همین شکل توسط دانش آموزان  نوپا شرح داده شد. در مصاحبه های ضبط شده در گروه های متمرکز  که البته اما من مطمئن هستم که شما قبلاً همه اینها را می دانستید، بنابراین می خواهم لیست دیگری از ویژگی های یک معلم خوب معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین را با شما به اشتراک بگذارم، زیرا آن را پس از سال ها تجربه در کلاس های درس توسعه داده ام. ممکن است علاقه مند باشید.

به عنوان مهمترین ویژگی یک معلم خوب معلم در مدرسه یا بهترین کلاس کنکور آنلاین ، او را یک یادگیرنده مادام العمر می دانم. یعنی اشتیاق به یادگیری چیزهای جدید، گسترش دانش، آزمایش روش های جدید تدریس و غیره. تا همیشه احساس دانشجو بودن داشته باشم. اگر معلم معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین یک یادگیرنده مادام العمر باشد، فرزندانی به وجود می آورد که یادگیرنده مادام العمر خواهند بود.

معلم خوب در معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین انتظارات بالایی دارد داشتن انتظارات بالا از دانش آموزان به آنها کمک می کند تا خودکارآمدی خود را توسعه دهند، عزت نفس آنها را افزایش می دهد و به آنها کمک می کند تا برای خود اهداف تعیین کنند و روی آنها تمرکز کنند. وقتی ما از دانش‌آموزانمان توقعات زیادی داریم، مانند این است که آنها را مجبور کنیم چرخ‌های یدکی را از روی دوچرخه‌هایشان بردارند تا سعی کنند بدون آنها یاد بگیرند. به عبارت دیگر، دانش آموزان را تشویق می کنیم که در مسیر رسیدن به هدف، ریسک کنند و اشتباه کنند.

دبیر حوب معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین استقلال را افزایش میدهد از قرار گرفتن در مرکز کلاس (اگر نه جهان) اجتناب می کند. زمان را با دقت مدیریت می کند. این آموزش در زمان و مکان ضروری را متمایز می کند تا هر دانش آموز ی بتواند به روش خود و با سرعت خاص خود کار کند. با تشویق دانش آموزان  به کمک گرفتن از افراد با تجربه تر در گروه، یادگیری گروهی را تقویت می کند. از بچه ها حمایت می کند تا به طرق مختلف به دنبال پاسخ سؤالات خود بگردند، بدون اینکه آنها را منحصراً در اختیار معلم قرار دهند. به آنها کمک می کند خودمختار شوند و استقلال خود را فتح کنند.

یک استاد خوب  معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین  با چاشنی طنز می تواند یک کاتالیزور در لحظات سخت روز در کلاس باشد. معلم خوب جوک می گوید و از دانش آموزان جوک می گیرد. او با شوخ طبعی در مورد موقعیت های ناراحت کننده اظهار نظر می کند و شادی و خنده را برای شرایط دشوار به ارمغان می آورد. “یک معلم خوب معلم در مدرسه یا کلاس کنکور آنلاین باید آماده باشد که احمق بازی کند اگر این به دانش آموزش کمک می کند تا خرد پیدا کند او بصیر است.

رپوتاژآگهی

 

آموزشاخبارجامعه
بهترین موسسه کنکوریکنکورکنکور تجربی 1402
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی