بمب جدید نقل و انتقالات ترکید / قیمت گزینه اول مشخص شد

به گزارش ساناپرس؛ دورتموند به زودی با پدر و وکیل بلینگام جلسه خواهد گذاشت تا تکلیف هافبک انگلیسی را مشخص کند. دورتموند در حال برنامه ریزی برای فصل آینده است که می خواهند هر چه زودتر تکلیف بلینگام را مشخص کنند.جود تا سال 2025 با دورتموند قرارداد دارد اما قصد جدایی را در پایان فصل دارد که به نظر می رسد که رئال مادرید مقصد احتمالی او باشد. در حقیقت منابع اسپانیایی گزارش داده اند که هر چند که این بازیکن از تیم های انگلیسی نظیر منچسترسیتی و لیورپول هم پیشنهاد دارد، به احتمال فراوان رئال مادرید محتمل ترین مقصد برایش باشد چرا که خودش هم از حضور در برنابئو استقبال کرده است.

آس گزارش داده است که دورتموند برای فروش بلینگام 100 میلیون یورو نقد به علاوه 40 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد طلب کرده است. اگر رئال مادرید حاضر به پرداخت این مبلغ شود، بلینگام به گران ترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل می شود چرا که رکورد کنونی در اختیار هازارد است که رئال مادرید در سال 2019 برای خریدنش از چلسی مبلغ 130 میلیون یورو هزینه کرد.

دورتموند جدایی هالند را هم در تابستان قبلی قطعی کرد و حالا امیدوارند که هر چه زودتر تکلیف بلینگام را مشخص کنند. این تیم در هر تابستان یک فروش بزرگ دارد و در سالهای اخیر فروش های دیگری نظیر سانچو و دمبله را هم داشته اند.

اخبارورزش
پربازدیدفوتبال
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی