سکوت سردار آجورلو بالاخره شکست / چه کسی نمی خواست استقلال قهرمان شود؟

به گزارش ساناپرس، برکناری آجورلو از سمت مدیریت باشگاه استقلال به یکباره اتفاق افتاد. در حالی که او بعد از ۹ سال تیم را به قهرمانی لیگ برتر رسانده بود.

استقلال بعد از ۹ سال در فصلی به قهرمانی رسید که هدایت گر تیم یکی از اسطوره‌های پرطرفدار استقلال بود. یعنی فرهاد مجیدی. همان بازیکن شماره ۷ محبوب. آنهم در یک فصل بدون شکست و در حالی که اشک‌های فرهاد مجیدی در جشن قهرمانی خشک نشده بود، برای ادامه مربیگری راهی اتحاد کلبا شد.

آجورلو برای ادامه مسیر ریکاردو ساپینتو را آورد و در حالی که باز هم مسیر استقلال یک مسیر درست بود مدیر عامل باشگاه استقلال برکنار و جای خود را به علی فتح‌الله‌زاده نام آشنا داد.

مدیر عامل باشگاه استقلال به تازگی در مصاحبه با اپلیکیشن آنتن در خصوص اخراج خود از مدیریت باشگاه استقلال حرف زده است. او گفت که علیه‌اش در استقلال کودتا شد.

آجورلو هم چنین گفت: استقلال بعد از ۹ سال قهرمان لیگ برتر شد. خیلی‌ها مایل نبودند استقلال قهرمان شود. البته دلیل قهرمان نشدن استقلال در ۹ سال گذشته در خود تیم بوده است.

مدیر عامل برکنار شده استقلال هم چنین از وزیر ورزش و جوانان به عنوان وزیر در سایه یاد کرد و گفت: تصمیمات در جای دیگری گرفته می شود! او وزیر در سایه است.

متن کامل این مصاحبه پیش از بازی استقلال – مس رفسنجان منتشر می شود و به نظر می رسد چالش‌های جدیدی را در استقلال به وجود بیاورد. آنهم در شرایطی که تیم برای قهرمانی نیم فصل تلاش می کند.

اخبارورزش
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی