زمان خداحافظی وحید امیری با پرسپولیس؟! / بالاخره ستاره رفتنی شد!

به گزارش ساناپرس، وحید امیری از عملکرد خود در بازی پرسپولیس مقابل پیکان راضی نبود. وحید امیری ستاره ملی پوش پرسپولیس که در جام جهانی اصلا فرصت بازی پیدا نکرده بود، با روحیه ای نه چندان خوب به تمرینات پرسپولیس بازگشت. خیلی‌ها فکر می‌کردند وحید به دلیل عدم آمادگی در دربی نیمکت نشین خواهد شد ولی گل محمدی از این بازیکن در سمت چپ خط میانی استفاده کرد و یکی از یازده بازیکن اصلی پرسپولیس در دربی بود. وحید عملکرد خوبی در دربی داشت و اکثر دوئل‌ها را برد.

همین موضوع کادرفنی پرسپولیس را امیدوار کرد تا یک امیری آماده را در اختیار داشته باشند. اتفاقی که در بازی با پیکان رخ نداد و وحید عملکرد خوبی در این بازی از خودش به نمایش نگذاشت. امیری که برخلاف دربی در این بازی مدافع چپ بود، چندین بار توپ‌ها را لو داد و یکی دو بار هم مقابل مهاجمان جوان و سرعتی پیکان کم آورد. نکته جالب توجه در این بازی عصبانیت وحید از عملکرد خودش بود.

او که به لحاظ شخصیتی آدم متفاوتی است، بعد از اینکه چند توپ را لو داد، به شدت از دست خودش عصبانی شد و حتی یکبار هم با دو دست به سر خودش کوبید تا ناراحتی‌اش را به این شکل نشان دهد. آنطور که مشخص است، وحید کارایی بیشتری در خط میانی و حمله دارد و نمایش او مقابل استقلال هم گویای همین مسئله بود. با این حال گل محمدی تصمیم گرفت در بازی مقابل پیکان از وحید در پست مدافع چپ بازی بگیرد. این درحالی بود که یحیی در آن پست علی نعمتی را در اختیار داشت که در دربی خوب کار کرده بود.

اخبارورزش
پربازدیدوحید امیری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی