مدارس این شهرستان ها تعطیل شد / فردا 7 دی کدام مدارس تعطیلند!؟

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ (هفتم دی ۱۴۰۱) و وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات و شرکت ها و دانشگاه ها فردا به علت آلودگی هوا باد و طوفان گردوغبار و بارندگی و بین التعطیلی فردا چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ در پاسخ به سوال کاربران که آیا مدارس چهار شنبه ۷ دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟ و آیا فردا تعطیل میشود؟

آیا مدارس چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟
تعطیلی مدارس و مهد کودک ها به علت آلودگی هوا و بارش برف یکی از خبرهای مهم و حائز اهمیت برای خانواده ها و دانش اموزان است که آیا فردا مدارس چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ تعطیلند یا نه و تکلیف چیست. از طرف دیگر چهارشنبه ۷ دی بین التعطیلی بین التعطیلی سه شنبه و پنجشنبه است.
به گزارش هواشناسی کشور، فردا بارش در نوار شمالی کشور کاهش یافته و در سایر مناطق ذکر شده بارش‌ها ادامه دارد و سامانه بارشی به‌تدریج با حرکت به سمت شرق نوار شرقی کشور را تحت تاثیر خود قرار داده و از کشور خارج می‌شود. در این روز علاوه بر خلیج‌فارس در دریای عمان نیز رگبار و رعدوبرق روی می‌دهد و دریای عمان متلاطم می‌شود.
روز پنجشنبه با نفوذ جریانات سرد شمالی به سواحل دریای خزر بارش و کاهش نسبی دما در شرق اردبیل، گیلان و غرب مازندران آغاز می‌شود. روز جمعه در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز غربی بارش برف و باران و در گیلان و مازندران بارش پراکنده باران روی می‌دهد. شنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور جو آرامی پیش بینی می‌شود.
از امروز تا اواسط هفته آینده در شهرهای صنعتی به‌ویژه تهران، کرج، تبریز، ارومیه و اراک افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

وضعیت جوی تهران تا روز چهارشنبه ۷ دی‌ماه در برخی نواحی برای مرکز و نیمه جنوبی در روزهای یکشنبه، اواخر وقت سه‌شنبه تا چهارشنبه به‌ویژه نیمه شمالی با فعالیت متناوب سامانه بارشی، آسمان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده باران گاهی همراه با برف و در ارتفاعات بارش برف گاهی با کولاک و پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.

اخبارجامعه
پربازدیدمدارس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی