اوکی اکسچنج؛ برترین سایت خرید و فروش ارزهای دیجیتال در بستر امن

در سال‌های گذشته، خرید و فروش ارزهای دیجیتالی محبوب و با ارزش قیمتی بالا نظیر خرید بیت کوین، پادشاه رمزارزها، (که دارای قیمت چند ده هزار دلاری است) به یکی از معضلات اصلی معامله‌گران ایرانی تبدیل شده و علت آن را می‌توان در قطع ارائه خدمات بسیاری از صرافی‌های بزرگ بین‌المللی نظیر بایننس نسبت به کاربران و معامله‌گرانی که ساکن ایران هستند، جستجو کرد. با اعمال چنین محدودیت‌هایی برخی از افراد سودجو با تاسیس صرافی‌های به ظاهر معتبر ولی در باطن کلاهبردار، به سرقت سرمایه بسیاری از کاربران ایرانی اقدام نمودند و با توجه به عدم الزامی بودن احراز هویت در چنین صرافی‌هایی (چه خارجی و چه داخلی) غالب معامله‌گران ایرانی با چنین تصوری که امکان دور زدن تحریم‌ها و برطرف کردن محدودیت‌های پیش آمده برای آن‌ها فراهم شده است به سمت این صرافی‌ها رفته و در نهایت سرمایه خویش را از دست رفته دیدند! اما خوشبختانه این تمام ماجرا نبوده و در حال حاضر صرافی اوکی اکسچنج که در تمامی مراحل سنجش اعتبار و امنیت رتبه خوبی به دست آورده، به کمک معامله‌گران و تریدرهای ایرانی آمده است. با توجه به اهمیت آشنایی با چنین صرافیی، ما این مطلب را به معرفی آن اختصاص داده‌ایم، اگر یافتن یک صرافی معتبر یکی از دغدغه‌های ذهنی شما نیز می‌باشد؛ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی صرافی اوکی اکسچنج

صرافی خرید ارز دیجیتال اوکی اکسچنج با بیش از 5 سال سابقه فعالیت در حوزه معاملات رمزارزی، به خوبی توانسته‌ است نظر مثبت معامله‌گران ایرانی را به سمت خویش جذب کند و شاید بتوان علت دست‌یابی به چنین محبوبیتی را در تلاش متخصصان این مجموعه جستجو کرد که در سال‌های اخیر به طور مداوم بر روی توسعه خدمات این صرافی ایرانی متمرکز بوده‌اند و در نهایت بستر معاملاتی کاملا امنی را برای کاربران ایرانی فراهم آورده‌اند تا چنین معامله‌گرانی نیز با کمک آن بتوانند با خیال راحت به خرید، فروش، ارسال و دریافت رمزارزهای مختلفی نظیر دوج کوین، اتریوم، لایت کوین و غیره اقدام نمایند.

این صرافی سه شعار اصلی «مشتری شایسته بیشترین احترام است»، «تلاش بی‌وقفه در جهت ارتقا امنیت» و «تلاش در جهت گسترش تنوع خدمات» را سرلوحه فعالیت‌های خویش قرار داده و همواره نسبت به آن پایبند بوده است و در نظر گرفتن کارمزد حداقلی، توسعه تیم مهندسی متخصص فعال در حوزه امنیت و پشتیبانی از بیش از 700 نوع ارز دیجیتال را می‌توان گواه چنین ادعایی به شمار آورد.

ناگفته نماند که مشتری‌مداری یکی از اصول اساسی و بنیادین این صرافی رمزارزی به شمار می‌آید و استخدام بیش از 70 نفر کارشناس متخصص در بخش پشتیبانی این مجموعه را می‌توان دلیل خوبی برای اثبات این مشتری‌مداری به شمار آورد؛ همین رفتار مبتنی بر احترام و فراهم شدن بستری کاملا امن سبب شده در طول همین چند سالی که از فعالیت این صرافی رمزارزی می‌گذرد، بیش از یک میلیون کاربر و معامله‌گر فعال به سمت این صرافی جذب شوند و حجم بازار آن را تقویت نمایند.

خدمات صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج

مسلما بررسی خدمات یک مجموعه می‌تواند راهنمای خوبی برای آن دسته از افرادی باشد که نسبت به انتخاب آن مجموعه تردیدهایی در ذهن خود دارند و صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال اوکی اکسچنج نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. در ادامه به معرفی برترین خدمات ارائه شده در این صرافی معتبر می‌پردازیم:

استعلام و بررسی قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتالی

یکی از خدمات محبوب این صرافی که امکان انجام تحلیل‌های فاندامنتال و تکنیکال را برای کاربران فراهم می‌آورد و کمک قابل توجهی برای آن‌ها در جهت اتخاذ استراتژی‌های درست است، بخش قیمت ارزهای دیجیتالی است که به صورت لحظه‌ای به‌روز شده و اطلاعات بسیار خوبی را متناسب با نمودارهای تحلیلی در ارتباط با حجم معاملات، ارزش بازار، رتبه این ارز دیجیتالی و اطلاعات دیگری مشابه موارد گفته شده در اختیار شما قرار می‌دهد.

خرید و فروش ارزهای دیجیتالی با بهترین شرایط

احتمالا همواره به هنگام فکر کردن به معاملات رمزارزی مسئله تحریم‌ها و عدم ارائه خدمات پلتفرم‌های پرداخت بین‌المللی نظیر پی‌پال و عدم دسترسی به کارت‌های اعتباری بین‌المللی را یکی از موانع موجود بر سر راه ترید و معامله رمزارزها ببینید؛ اما خوشبختانه این مشکل با اتخاذ تدابیری مناسب از جانب تیم مدیریت صرافی اوکی اکسچنج به کلی برطرف شده است و شما با کارت‌های عضو شبکه شتاب ایرانی خویش نیز قادر به خرید ارزهای دیجیتالی خواهید بود و اگر نگرانی خاصی از بابت حفظ ارزش سرمایه خویش دارید، می‌توانید سرمایه ریالی خویش را تبدیل به تتر (پایدارترین استیبل کوین موجود که همواره دارای ارزش قیمتی برابر با یک دلار آمریکا دارد) کرده و سپس با آن اقدام به خرید ارزهای دیجیتالی مختلف نظیر ارز شیبا نمایید.

ناگفته نماند که امکان کسب درآمد به صورت عضوگیری و دعوت از دوستان نیز برای شما فراهم شده و قادر هستید فقط با دعوت از دوستان خویش به این صرافی، جایزه نقدی دریافت کنید.

 

دسترسی به جدیدترین و به‌روزترین اخبار و مطالب آموزشی

بخش بلاگ صرافی اوکی اکسچنج یکی از فعال‌ترین بخش‌های این مجموعه به شمار می‌آید که روزانه مطالب مفیدی را در جهت آموزش کاربران مبتدی و حرفه‌ای منتشر می‌نماید و این معامله‌گران با کمک چنین مقالاتی قادر هستند دانش عمومی خود را در حوزه ارزهای دیجیتالی افزایش داده و از آن به منظور انتخاب‌ها و خرید و فروش‌های هوشمندانه در دنیای کریپتوکارنسی کمک بگیرند.

صرافی اوکی اکسچنج؛ اولین انتخاب معامله‌گران رمزارزی

همان طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی معامله‌گران ایرانی در سال‌های گذشته یافتن بستر معاملاتی امن برای ورود به بازار رمزارزها بوده است و صرافی اوکی اکسچنج با بهره‌گیری از به‌روزترین الگوریتم‌های امنیتی متناسب با استانداردهای جهانی به خوبی به این نیاز معامله‌گران پاسخ گفته است و امروزه بیش از یک میلیون کاربر در این صرافی به معاملات رمزارزی پرداخته و از خدمات این مجموعه ایرانی کاملا معتبر بهره می‌برند. همین میزان محبوبیت و تنوع خدمات سبب شده تا صرافی اوکی اکسچنج به اولین صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال در کشور تبدیل گردد و اگر شما هم به دنبال بستری امن برای انجام معاملات رمزارزی خویش می‌گردید، توصیه ما به شما این است که حتما به مجموعه صرافی اوکی اکسچنج سر زده و از خدمات منحصربه‌فرد آن‌ها بهره ببرید.

ارز دیجیتال
ارز دیجیتال
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی