گلایه از پیشنهاد 25 میلیاردی به بازیکنان پرسپولیس

ابراهیم شکوری در خصوص پنجمین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: از هواداران خیلی ممنون هستم که در یک سال گذشته یاری‌رسان ما بودند. یک سال سخت را پشت سر گذاشتیم، اما آخر داستان خوش بود. برای پنجمین سال متوالی قهرمان شدیم و کار بزرگی انجام دادیم. به بقیه تیم‌ها هم خسته‌نباشید می‌گویم که جنگیدند و تلاش کردند تا جایگاه مناسبی به دست بیاورند.

او تصریح کرد: اگر بخواهم در مورد قهرمانی صحبت کنم، باید ساعت‌ها وقت بگذاریم، اما آنچه مشهود بود اتحاد خانواده بزرگ پرسپولیس است. همه ما با هم یک تیم قوی و منسجم را تشکیل دادیم. هواداران، بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاه همه کنار هم بودیم و خدا را شکر توانستیم سال سختی را پشت سر بگذاریم. وقتی تیمی 4 دوره متوالی قهرمان می‌شود طبیعی است که بقیه تیم‌ها انرژی و هزینه بیشتری صرف کنند تا جلوی این تیم را بگیرند. اما همه ما در کنار هم بودیم.

شکوری در مورد مدت تعطیلی تیم پرسپولیس عنوان کرد: در این موارد کادر فنی تصمیم‌گیری می‌کند اما حداقل دو هفته تعطیلی‌ خواهیم داشت. ما چندین سال است که در دو سه جام می‌جنگیم. امیدوارم بازیکنان با روحیه و استراحت خوب برگردند. هدف‌های بزرگ‌تری داریم. از شروع لیگ جدید می‌توانیم برای ششمین قهرمانی حرکت کنیم، ضمن اینکه در لیگ قهرمانان آسیا هم توانسته‌ایم به مرحله بعد برویم و این جام هم برای ما ارزشمند است.

معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی این باشگاه گفت: چندین بار اعلام کردیم که باشگاه دولتی پرسپولیس ریالی از دولت دریافت ندارد، اما در داخل رقبایی داریم که از بودجه مستقیم دولتی استفاده می‌کنند. ما در مقابل آنها توانایی کمی داریم، تنها بحث کارگزار است که آن هم محدود است. بازیکن تیمی که توانسته 7 میلیون دلار برای کشور درآمدزایی کند، باید با بازیکن تیم انتهای جدول فرق کند و بیشتر دیده شود.

او ادامه داد: راه‌های درآمدزایی محدود هستند، حق پخش، کپی‌رایت و… را نداریم. باشگاه در سال جدید به دنبال راه‌های درآمدزایی است اما امیدواریم در سال جدید و دولت جدید نگاه‌ها به تیم‌ها عادلانه‌تر و بودجه بر اساس عدالت باشد. از دولت و مجلس می‌خواهیم نگاه عادلانه‌تری داشته باشند، برخی باشگاه‌ها اسم خصوصی دارند اما به یک منبع قوی مالی متصل هستند که کار ما را سخت می‌کند.

شکوری در مورد پرونده کالدرون عنوان کرد: منتظریم در این مورد رأی قطعی فیفا بیاید. در این 10 ماه که در باشگاه پرسپولیس بودیم هر پرونده خارجی بود به سمت ما روانه شد. فکر می‌کنم پرونده کالدرون آخرین آنها باشد، ولی واقعا پرداخت 700 هزار دلار کار سختی است. نزدیک به 3 میلیون دلار پاداش ما در AFC بلوکه شده اما به هر حال این مبلغ طی رأی فیفا باید پرداخت شود و اگر این اتفاق نیفتد کار ما سخت خواهد بود.

معاون باشگاه پرسپولیس که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت می کرد در مورد جدایی حسین کنعانی‌زادگان گفت: به او خسته نباشید می‌گویم چون با تمام وجود کار کرد، اما متأسفانه بودجه ما محدود است. زمانی که بازیکن پیشنهاد 25 میلیاردی دارد، حفظش سخت است. در مقابل این مسأله تیم‌های داخلی هم هستند که به بازیکنان ما پیشنهاد می‌دهند. بازیکنی داشتیم که قراردادش با ما 2 میلیارد بود، اما در نیم فصل پیشنهاد 4 میلیاردی دریافت کرد و برای فصل بعد هم دو برابر شد. در این مسئله نهادهای نظارتی باید ورود کنند. حسین کنعانی‌زادگان یکی از ستون‌های اصلی تیم ما بود، اما متأسفانه به دلیل شرایط مالی جدا شد و البته طبیعی است که بازیکن باید زندگی خودش را هم در نظر بگیرد.

252 252

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی