اولین واکنش مهران رجبی به اعتراضات بر علیه او

به گزارش ساناپرس، اولین واکنش مهران رجبی به اعتراضات بر علیه او، مهران رجبی بازیگری که تا مدتی قبل طرفداران زیادی داشت و مدتی است به خاطر مواضع اخیرش نسبت به اتفافات داخل ایران حواشی زیادی برایش پیش آمده در گفت و گویی نسبت به متلک های اخیر نسبت به خودش حرف جالبی را زد.

مهران رجبی گفت:
هر کسی که مردم و کشور را دوست دارد، خنده های مردم را هم بیشتر دوست دارد.

آنچه باعث شود که بر لب مردم خنده بنشیند، اجر، ارزش و ثواب دارد. من گفته ام و می گویم: «هر شوخی ای که با من می کنند و مردم می خندند، راضی ام.

این را از صمیم قلب می گویم. لذت می برم که مردم بخندند. به همین دلیل وقتی جایی مرا می بینند، پیش از اینکه ناراحت شوند، خنده بر لب هایشان می نشیند.

پیش از اینکه از مواضع من ناراحت شوند مثلاً می گویند «ما دوستت داریم.» این ارزشمند است. حال من به عنوان یک بازیگر طنز چرا باید از این موضوع ناراحت شوم و چیزی به دل بگیرم؟

من انبوهی از کاریکاتورهای خودم را آرشیو کرده ام. چند وقت پیش هم همکاران در خانه سوره از من دعوت کردند تا تشکر و قدردانی کنند. بهترین هدیه ای که آنها هم به من دادند، تصویر قاب شده کاریکاتوری از خودم بود که به نظرم خیلی هم زیبا بود.

چه اشکالی دارد کاری کنید که وقتی مردم شما می بینند، بخندند؟ ما وقتی از ملانصرالدین صحبت می کنیم، کلی می خندیم. اگر سر خاک کسی بگویید ملانصرالدین، سریع واکنش نشان می دهند که هیس؛ این جا جایش نیست.

این به گمانم نشان از بزرگی شخصیت طناز ملانصرالدین دارد. این یعنی شما می خواهید چیزی از ملانصرالدین بگویید که دیگران بخندند و دمی از فضا دور باشند.

در نقطه مقابل عده ای هم هستند که به محض اینکه نامشان به میان می آید شما به عنوان مخاطب مغموم و ناراحت می شوید. ضد این موضوع می شود خندان و خوشحال بودن.

خیلی خوب است که مردم می خندند!
بارها گفته ام که واقعاً لذت می برم که با کاریکاتور، نوشته و کاریکلماتوری راجع به من کسی بخندد. من به همین اندک راضی ام و قطعاً فکر می کنم در جهان باقی از مواهب این خنده ها بهره مند خواهم شود.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدیدمهران رجبی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی