عکس جدید اشرف حکیمی و همسرش!

به گزارش ساناپرس، همسر اشرف حکیمی با انتشار یک تصویر عاشقانه در صفحه شخصی اش به شایعات عجیب رسانه ها در روزهای اخیر پایان داده است.

بی شک باید اشرف حکیمی بازیکن تیم ملی فوتبال مراکش را یکی از ستارگان درخشان جام جهانی 2022 قطر دانست.

اما درخشش و پیشرفت او در قطر باعث شده که در روزهای اخیر زندگی شخصی این ستاره مراکشی بیش از پیش مورد توجه کاربران و رسانه های جهان قرار گرفته است.

به طوری که این روزها اغلب خبرگزاری های معروف جهان در جست و جوی جزئیات زندگی خصوصی اشرف حکیمی هستند.
این در حالی ست که در روز گذشته انتشار تصویری جنجالی از اشرف حکیمی و یک خواننده معروف مراکشی در شبکه های اجتماعی برای او دردسر ساز شده بود.

همسر اشرف حکیمی بازی خطرناک رسانه ها را با استوری‌اش خنثی کردبا این حال ساعاتی پیش هیبا ابوک بازیگر اصالتا تونسی – اسپانیایی و همسر اشرف با منتشر کردن تصویری عاشقانه به این شایعات عجیب پایان داده است.
البته باید اشاره کرد این بازیکن مطرح با وجود اینکه 12 سال از همسرش کوچکتر است اما زندگی موفق و بدون حاشیه ای دارد.

ماجرای ازدواج اشرف حکیمی با هیبا، یکی از زیباترین بازیگران زن جهان
اشرف در جولای ۲۰۱۸ با هیبا آشنا شد و دو سال پیش با او ازدواج کرد. اولین پسر آنها، امین، در فوریه ۲۰۲۰ و پسر دیگرشان امسال به دنیا آمد. اشرف حکیمی ۲۴ ساله با هیبا ابوک ۳۶ ساله ازدواج کرده که از او به عنوان یکی از زیباترین بازیگران زن جهان یاد می‌شود.

این دو زوج اگرچه رابطه‌شان را در سال ۲۰۱۸ و زمانی که حکیمی ۲۰ سال بیشتر نداشت علنی کردند. این زوج جذاب در ماه اکتبر روی جلد مجله Vogue Arabia ظاهر شدند.

اشرف حکیمی پیرو دین اسلام است و بعنوان یک فرد مذهبی همیشه در ماه مبارک رمضان روزه می گیرد و به خاطر همین اعتقاداتی که دارد، اهل خالکوبی نیست.

اخبارورزش
اشرف حکیمیپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی