سرمربی دشمن ایران ماندگار شد!

به گزارش ساناپرس، گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، تا دو سال دیگر این سمت را عهده دار خواهد بود.

تیم ملی انگلیس شروع درخشانی در جام جهانی داشته و بعد از صدرنشینی در گروه دوم موفق به غلبه ر سنگال نیز شد. اما آنها در مرحله یک چهارم برابر فرانسه شکست خوردند و در ادامه اخباری در مورد احتمال جدایی گرت ساوت گیت از این تیم بعد از شش سال منتشر شد. نشریه تلگراف در گزارشی مدعی شد اتحادیه فوتبال انگلیس به این نتیجه رسیده که گرت ساوت گیت پس از حذف این تیم از جام جهانی در مرحله یک چهارم نیز به عنوان سرمربی سه شیرها باقی بماند.

خود ساوت گیت در حال بررسی آینده خود بوده و در ماه ژانویه با مدیران اتحادیه فوتبال انگلیس گفتگو خواهد کرد. ساوت گیت از سپتامبر ۲۰۱۶ هدایت این تیم را برعهده دارد و دو سال از قرارداد فعلی او باقی مانده است. تنها ۱۸ ماه دیگر رقابت های یورو ۲۰۲۴ در آلمان آغاز می شود و به نظر می رسد این سرمربی در آن تورنمنت نیز هدایت انگلیس را بر عهده خواهد داشت.

برخی از منتقدان پس از ناکامی انگلیس در کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی، خواستار کناره‌گیری ساوت ‌گیت شده‌اند، اما تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس متفاوت است. در حال حاضر هیچ گزینه مهمی برای جانشینی او وجود ندارد و به همین دلیل آنها موافق ادامه همکاری هستند. منابع نزدیک به ساوت ‌گیت معتقدند او در طول جام جهانی برای ماندن روی نیمکت انگلیس ابراز علاقه کرده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.

اخبارورزش
انگلیسپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی