اظهارنظر تلخ پسر مارادونا درباره تیم آرژانتین

به گزارش ساناپرس، دیگو مارادونا می گوید پدرش اگر بود به این تیم افتخار می کرد. دیگو مارادونا جونیور هم مثل تمام آرژانتینی ها در حال لذت بردن از عملکرد تیم ملی کشورش جام جهانی 2022 قطر است.

دیگو مارادونا جونیور به El Pelusa گفت:

مثل دیوانه ها در حال لذت بردن هستم. تمام بازی ها و تمام اخبار را دنبال می کنم. می خواهم ستاره سوم را به پیراهن مان بزنیم. چون این بچه ها واقعا لایق آن هستند. آن ها با تمام وجود برای این پیراهن بازی می کنند و امیدوارم به قهرمانی برسند.

کاملا متقاعد شده ام که پدرم به این تیم، نحوه دفاع شان از این پیراهن و شوق و اشتیاق آن ها افتخار می کرد. این تیم در هر شرایطی به بازی کردن ادامه می دهد. پدرم از آن بالا به آن ها افتخار می کند.

زمان لذت بردن از بازی مسی است. زمانی هم از بازی پدرم لذت می بردیم باید از بازی مسی هم لذت ببریم. نمی خواهم بین آن ها مقایسه ای انجام دهم چون دلیلی برای این کار وجود ندارد.

اگر یکشنبه در فینال برنده شویم داستان مسی و پدرم به یک شکل خواهد بود اما من می خواهم از بازی مسی لذت ببرم. از عکسی که در اینترنت پخش شده و پدرم را در آغوش مسی نشان می دهد لذت می برم. امیدوارم فینال را ببریم اگر هم نشد باز هم برای مسی بسیار خوشحال خواهم بود. طرفدار شماره یک او هستم و همیشه عاشق او بوده ام.

اخبارورزش
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی