افشاگری های اسکوچیچ تمامی ندارد/ لطفا کی روش را انتخاب نکنید من می آیم ؟ !

به گزارش ساناپرس، دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی ایران که توانست با این تیم جواز صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را کسب کند، ظهر امروز پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد تا علیه مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال موضع‌گیری کند.
سرمربی سابق تیم ملی ایران در صفحه اینستاگرام خود انتقادات زیادی را سوی فدراسیون فوتبال و کادرفنی فعلی تیم ملی روانه کرد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی ایران که توانست با این تیم جواز صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را کسب کند، ظهر امروز پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد تا علیه مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال موضع‌گیری کند.

او ابتدا در پستی با انتشار عکسی از مهدی محمد نبی و کارلوس کی‌روش نوشت:

بر خلاف میل باطنی‌ام باید جواب بدهم؛ آقای نبی عزیز من واقعاً دیگر قصد نداشتم با شما بحث کنم اما اظهارات اخیر شما در مورد دوران حضور من باعث شد این کار را انجام دهم. هر بار که علیه من چیزی می‌گویی، افتخار می‌کنم که در طرف مقابل شما هستم. نه شما (نبی)، نه آقای تاج و نه آقای خراطی، در تیم من نبودید. تو از دنیایی هستی که کیلومترها با من فاصله دارد. کاملا واضح است که شما و همکاران‌تان با طمع و خودخواهی در حال نابود کردن فوتبال ایران هستید و تنها نتیجه‌ای که تا الان گرفتید، شکست بود.

امروز همه می‌دانند که افراد شما مدت‌ها پیش با بازیکنان و مربی جانشین من (کارلوس کی‌روش) در ارتباط بوده‌اند و شما دلیل عدم اتحاد در تیم بودید. اکنون شکاف‌های بزرگ‌تری وجود دارد، زیرا به برخی از بازیکنانی که از شما حمایت کردند، بدهی‌های خود را با آوردن این بازیکنان به جام جهانی پس دادید و به همین دلیل مسن‌ترین تیم ملی این مسابقات را تشکیل دادید.

من از شما می‌خواهم که از نام من برای توجیه بزرگترین شکست خود یعنی با دریافت ۶ گل مقابل انگلیس و شکست مقابل آمریکا در حساس‌ترین بازی برای ایران در تاریخ جام جهانی استفاده نکنید. در عوض، از پاداش‌ها لذت ببرید، پاداش‌ها و ماشین‌هایی که برای شما به دست آورده‌ام و بابت این واقعیت از من تشکر کنید.

آقای نبی، شما اعتماد به نفس زیادی دارید که بتوانید روش کار من را تحلیل کنید. من می‌دانم که نتایج من شما را آزار می‌دهد، من شما را کاملا درک می‌کنم، زیرا شما با اعتماد به نفس و تجربه زیاد بازنده هستید.

مربی شما باید در انتخاب بازیکنانی که شایسته آن هستند به جای بازیکنان وفادار، به جای اینکه یک شومن باشد در زمانی که شما شانس دارید، صادقانه تر عمل کند.

لطفا مسئولیت تصمیم خود را برای آوردن مربی بپذیرید که برای سومین بار متوالی در تلاش برای صعود از دور گروهی ناکام ماند و در مرحله مقدماتی جام جهانی نتوانست کلمبیا و مصر را به جام جهانی بیاورد.

آقای نبی. من خیلی مفتخرم که تیم ملی را به جام جهانی بردم و الان خوشحالم که در قطر با شما نبودم. بدون در نظر گرفتن عشق من به مردم ایران و هواداران فوتبال. برای من چیزهای مهم‌تر از رفتن به جام جهانی همراه شما در زندگی وجود دارد.

وی سپس مارکار آقاجانیان را در پستی دیگر مخاطب قرار داد و نوشت:

بهانه‌های شما پس از شکست برابر انگلیس یکی از خنده‌دارترین جوک‌هایی بود که من شنیدم و از شما به خاطر این مقدار خنده‌ تشکر می‌کنم. بازی در ساعت ۱ عصر بود و ترکیب صبح بازی منتشر می‌شود آن وقت تاکتیک اتوبوس بدون راننده شما را متوجه شد. هر کسی با دانش اولیه فوتبال ظرف چند ثانیه می‌توانست با ترکیبی که شما می‌خواستید به زمین بفرستید، شرایط را وفق دهد. تصمیمات و اشتباهات خودتان را گردن رسانه‌ها، هواداران و هر چیز تخیلی که می‌سازید، نیاندازید.

آقای مارکار عزیز، بله این اتفاق رخ داد که به آن می‌گویند اثر ضعف. به آن معنا که هر چه از مدافعان بیشتری استفاده کنید حریف مهاجمان بیشتری را به کار می‌گیرد. شما می‌گویید که هرگز با سه دفاع بازی نکردید اما این اتفاق مقابل انگلیس افتاد. شاید هم متوجه نشدید که از چه سیستمی استفاده می‌کنید. چون از سه دفاع استفاده نکردید بلکه از پنج دفاع استفاده کردید. من هرگز نگفتم که شما مقابل ولز مثل تیمی که من داشتم بازی کردید بلکه گفتم آن سبکی که شما از آن استفاده کردید به سبک بازی تیم من یک قدم نزدیک تر بود. چون شما ترسو و بزدل هستید اگر مثل تیم من بازی می‌کردید، میل به هجوم بیشتری داشتید و از بازیکنان نیمکت نشینی که شما و سرمربی تیمتان را به جام جهانی آوردند، بیشتر استفاده می‌کردید.

باید تعدادی از بازیکنان جوان و مستعد که در ایران جا گذاشتید را همراه تیم می بردید نه اینکه پیرترین تیم جام جهانی را داشته باشید. مربی و سرمربی باید بازیکنان را به خاطر توانایی‌هایشان انتخاب کند نه به خاطر اینکه سرمربی را بابت بازگشت به تیم ملی حمایت کردند. ترسوهای داخل زمین همان ترسوهای خارج از زمین هستند. من هرگز پشت دستیارانم مخفی نشدم و همیشه چیزی که فکر می‌کردم را گفتم.

اخبارورزش
اسکوچیچپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی