امباپه دماغ لیونل مسی را به خاک می مالد!؟

به گزارش ساناپرس، لیونل مسی تا به اینجا هرگز برابر کیلیان امباپه موفق به کسب پیروزی نشده ولی شاید یکشنبه در فینال جام جهانی شرایط متفاوت شود.

یکشنبه در ورزشگاه لوسیل تیم های فرانسه و آرژانتین فینال جام جهانی را برگزار خواهند کرد. این دوئلی بین لیونل مسی و کیلیان امباپه نیز خواهد بود که هر دو در پی اس جی هم تیمی هستند. برای دومین بار است که مسی و امباپه در جام جهانی به یکدیگر برخورد می کنند. در جام جهانی 2018 فرانسه موفق شد در یک هشتم نهایی آرژانتین را 4-3 شکست دهد. در آن بازی امباپه دو گل زد و مسی هم دو پاس گل داد. امباپه همان سال با فرانسه قهرمان جهان شد و البته باید اشاره کرد که مسی نیز در سال 2014 به فینال جام جهانی رسید ولی نتوانست قهرمان شود.
در مجموع امباپه و مسی تاکنون سه بار برابر هم قرار گرفته اند و حاصل کار دو برد برای ستاره فرانسوی بوده و یک بار نیز بازی مساوی شده است. به غیر از بازی یک هشتم نهایی جام جهانی 2018، مسی و امباپه در رده باشگاهی هم دو بار مقابل هم قرار گرفته اند. در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل 21-20،20 پی اس جی با هت تریک امباپه موفق شد بارسا را در نوکمپ 4-1 مغلوب کند. در بازی برگشت جدال دو تیم 1-1 مساوی شد و لیونل مسی یک گل زیبا به ثمر رساند.مسی و امباپه در پی اس جی 48 بار کنار هم بازی کرده اند. امباپه 15 گل خود را روی پاس های مسی به ثمر رسانده و یازده گل مسی نیز روی پاس های امباپه بوده است

اخبارورزش
امباپهپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی