اظهارات جنجالی اسطوره برزیل درباره انتخاب سرمربی جانشین تیته!

به گزارش ساناپرس، ریوالدو مخالف حضور سرمربی خارجی در تیم ملی برزیل است.

طرفداری | سرمربی آینده تیم ملی برزیل چه کسی خواهد بود؟ یکی از داغ ترین موضوعات حال حاضر فوتبال جهان سرمربی آینده تیم ملی برزیل است. رونالدو نازاریو موافق حضور سرمربی خارجی در تیم ملی فوتبال برزیل است اما ریوالدو با این نظر مخالف است.

ریوالدو گفت:

مخالف آوردن سرمربی خارجی برای تیم ملی برزیل هستم و فکر می کنم این بی احترامی به سرمربی های برزیلی است. فکر می کنم مربیانی داریم که توانایی برعهده گرفتن مسئولیت تیم ملی و عملکردی خوب را دارند. کسانی مثل روجریو چنی، فرناندو دینیز، کوکا، رناتو گواچو و دوریوال جونیور.

آوردن سرمربی خارجی به این معنا نیست که ما خواهیم توانست قهرمان جام جهانی شویم. به نظرم اگر قطعیتی در این مورد باشد آن مربی می تواند با تیم ملی کشور خودش قهرمان جام جهانی شود و مردم کشورش را خوشحال کند. مردم خودش به آن سرمربی نیاز بیش تری دارد. ما قهرمان پنج دوره جام جهانی هستیم.

شکی نیست که سرمربیان خارجی هم خوب هستند اما سلسائو تیم ماست. تیم مردم ماست و باید کسی سکان دار هدایت آن باشد که خون برزیلی در رگ هایش جاری است.

مهم ترین جز در تیم بازیکنان هستند. باید به آن ها کمک کنیم. تشویق شان کنیم و به آن ها اعتماد به نفس بدهیم. نسل خوبی پیش رو داریم. جام جهانی رقابتی کوتاه مدت است که یا آن را می برید یا به خاطر جزئیات کوچک آن را از دست می دهید و این برای هر تیم و هر مربی ممکن است اتفاق بیفتد. این نظر من است.

اخبارورزش
برزیلپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی