ترس آرژانتینی ها از رسیدن ضربات پنالتی با کرواسی!

به گزارش ساناپرس، در بین تیم‌ها حاضر در نیمه‌نهایی، کروات‌ها بیشتر از بقیه امیدوار به ضربات مرگ و زندگی هستند. تیم‌های زیادی در ضربات پنالتی ناکام و طلسم‌شده بوده‌اند؛ از خاطرات بد انگلیسی‌ها در پنالتی، تا برزیل که آمار چندان مثبتی در ضربات مرگ و زندگی ثبت نکرده است. در این بین نام یک تیم به عنوان متخصص ضربت مرگ و زندگی، دیده می‌شود؛ کرواسی.

تیم زلاتکو دالیچ، هشت بازی از نه بازی آخر خود در مراحل حذفی تورنمنت‌های معتبر را به اوقات اضافه رفته است؛ در این بین چهار بازی از شش بازی آخر کرواسی در مراحل حذفی جام‌جهانی به ضربات پنالتی کشیده شده است و این تیم، هر چهار بازی را با برد پشت سر گذاشته است.

پنالتی دو روی دارد و در تاریخ معاصر، روی خوش خود را به شکلی بسیار جذاب به کرواسی نشان داده است؛ در این بین نباید نقش سنگربان‌های کرواسی را نادیده گرفت. ادوار قبلی، سوباسیچ ناجی کرواسی در ضربات مرگ و زندگی می‌شد و این دوره لیواکوویچ ستاره تیمش در پنالتی‌ها است.

هر بازی در مراحل حذفی تورنمنت‌های معتبر، احتمال کشیده شدن به پنالتی را دارد، اما با این شرایط و آماری که از کرواسی در این جام به چشم می‌خورد، تیمی که بیشتر به دنبال بردن بازی به پنالتی‌ها است، کرواسی خواهد بود. کروات‌ها این دوره از هشت پنالتی که به سمت دروازه‌شان شلیک شده، فقط سه بار دروازه خود را باز شده دیده‌اند و این یک آمار شگفت‌انگیز است.

اخبارورزش
پربازدیدکرواسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی