اعتراف تلخ سرمربی اسپانیا پس از حذف!

به گزارش ساناپرس، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا می‌گوید آنقدر از عملکرد یکی از بازیکنانش در جام جهانی قطر ناراضی است، از دعوت کردنش به اردوی ماتادورها برای این مسابقات پشیمان است.

لوئیس انریکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا که پس از حذف تیمش از این رقابت‌ها با قبول شکست برابر مراکش در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی، برکنار شد به اشتباهاتی که در این جام مرتکب شده است، اعتراف کرد.

وی در یک تماس زنده تصویری به یکی از فعالان سرشناس فضای مجازی در اسپانیا گفت: یک بازیکن بود که اسمش را نخواهم گفت. آن یک بازیکن در حدی که تصور می‌کردم بازی نکرد و اگر امکانش بود، او را به خانه برمی‌گردانم و یکی دیگر را به جایش دعوت می‌کردم.

انریکه در پاسخ به سؤالی دیگر به اشتباه دوم خود اعتراف کرد. سرمربی ماتادورها اظهار داشت: من فکر می‌کنم مقابل مراکش حق پابلو سارابیا بود که بیشتر از پنج دقیقه پایانی بازی کند. اگر الان می‌شد چیزی را تغییر دهم، قطعاً او را در ترکیب اصلی می‌گذاشتم. البته من از آن دسته افرادی نیستم که به خاطر یک اشتباه خودشان را سرزنش می‌کنند. ضمن اینکه ما حتی با وجود او در ترکیب اصلی هم می‌باختیم، اما از نظر عدالت و شایستگی بازیکنان، حق سارابیا بود که در ترکیب اصلی باشد.

با وجود ناکامی اسپانیا، انریکه هنوز به آینده آن خوش‌بین است، چرا که در این تیم بازیکنان جوان و آینده‌داری مثل پدری حضور دارند. انریکه در تمجید از ستاره خط میانی بارسلونا گفت: بازیکنی که بیش از همه مرا غافلگیر کرد، پدری است. او مثل هری پاتر است … . جادو می‌کند. بازی‌اش دیوانه‌تان می‌کند. نمی‌دانم چطور بگویم. او در عین حال هم مرا غافلگیر می‌کرد هم کارهایش برایم عادی بود. با تماشای بازی او در لحظات سخت متوجه کیفیتش می‌شوید. نزدیک‌ترین بازیکنی که به او دیده‌ام آندرس اینیستاست، اگرچه که به نظر من لازم نیست پدری را با بازیکن دیگری مقایسه کنیم.

جام جهانی 2022 به مرحله نیمه نهایی‌اش رسیده است و امشب (سه‌شنبه) در اولین بازی این مرحله از رقابت‌ها، آرژانتین به مصاف کرواسی می‌رود. انریکه که در فاصله سال‌های 2014 تا 2017 در بارسلونا سرمربی لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین بود، برای موفقیت شاگرد سابقش در قطر آرزوی موفقیت کرد. او گفت: من دوست دارم که مسی قهرمان جام جهانی بشود، چون مسی برای دنیای فوتبال ارزش و اهمیت بالایی دارد.

اخبارورزش
اسپانیاپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی