چطور خودرو در کرج اجاره کنیم؟ {لیست قیمت + شرایط مناسب}

اجاره خودرو کرج

اجاره خودرو در کرج

اگر اهل کرج هستید و یا قصد سفر به کرج را دارید و برای رسیدگی به امور خود نیاز به خودرویی دارید، می توانید از طریق شرکت های مختلف و فعال در زمینه اجاره خودرو کرج، خدمات دریافت کنید. سرویس کرایه ماشین در کرج به دو صورت کرایه ماشین با راننده و اجاره ماشین بدون راننده ارائه می باشد.

اجاره خودرو بدون راننده در کرج

برای اجاره خودرو بدون راننده در کرج کافیست مدل ماشین را انتخاب کنید و با ارائه مدارک مورد نیاز اتومبیل را در مکان و زمان مشخص شده تحویل بگیرید. حداقل مدت زمان کرایه 3 روز می باشد. اگر زمان بیشتری برای کرایه نیاز دارید با شرکت هماهنگ کنید و ماشین را در اختیار داشته باشید. توجه نمایید خودرو دارای محدودیت کیلومتری در طول روز است.

اجاره ماشین با راننده در کرج

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو بدون راننده

1-    گواهی نامه رانندگی با حداقل اعتبار 6 ماه

2-    حداقل سن 20 سال

3-    اصل کارت ملی

4-    پرداخت دیپوزیت (شما مبلغی را برای ضمانت به شرکت پرداخت می‌کنید که برای هر خودرو متفاوت خواهد بود. پس از عودت خودرو این مبلغ به حساب شما بازگردانده خواهد.)

5-    واریز پیش پرداخت

پس از طی مراحل فوق در زمان تحویل شرکت های معتبر به منزله رفع ابهامات برای شما قراردادی را آماده می کنند که در آن تمامی اطلاعات راننده، خودرو، نوع بیمه، مبلغ نهایی اجاره، مدت زمان کرایه تماما مشخص شده است. قرارداد اجاره خودرو در دو نسخه تهیه شده است که هر دو طرف می بایست امضا کنند. توجه نمایید که میبایست تا انتهای مدت کرایه باید نزد خود نگهداری کنید.

اجاره خودرو

 

اجاره ماشین با راننده در کرج

در زمان کرایه ماشین شما ساعت و مکان را تعیین می کنید در همان محل و زمان خودرو در اختیار شما خواهد بود. زمانی که شما اقدام به کرایه ماشین با راننده می کنید، نیاز به ارائه هیچگونه مدارکی نمی‌باشید. تمام مسئولیت‌های اتومبیل همچون تصادف و دزدی برعهده شرکت و راننده می‌باشد.

مواردی که نیاز است در سرویس کرایه ماشین با راننده به آن توجه کنید: انتخاب مدل خودرو، مشخص کردن مبدا و مقصد، مشخص کردن زمان تحویل و عودت ماشین، ارائه مدارک شناسایی مسافران و در نهایت پرداخت هزینه کرایه ماشین، می باشد.

حداقل مدت زمان اجاره ماشین با راننده در کرج 10 ساعت و بدون محدودیت کیلومتری است.

قیمت رنت ماشین در کرج

قیمت رنت ماشین کرج به موارد بسیاری بستگی دارد که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

  • نوع اجاره ماشین (کرایه ماشین با راننده یا اجاره خودرو بدون راننده)
  • مدل ماشین
  • مدت زمان کرایه خودرو
  • کیلومتر طی شده

سخن آخر

سعادت رنت یکی از بزرگترین و موفقترین شرکت در ارائه سرویس اجاره خودرو در ایران است که توانست، رتبه یک رضایتمندی مشتری از نظر TRIPADVISOR و GOOGLEREVIEW در سالیان متوالی را کسب کند. این مجموعه دارای چندین نمایندگی فعال در ایران، جزیره کیش، ترکیه و امارات است.

انواع خودروهای لوکس و اقتصادی در مجموعه، موجود است تا افراد بر اساس بودجه خود بتوانند خودروی را در زمان و مکان مورد نظر خود کرایه کنند.

برای اجاره خودرو بدون راننده شما می بایست وارد سایت سعادت رنت، صفحه کرج شوید. خودروهای موجود با قیمت مشخص شده اند، پس از انتخاب، در قسمت رزرو آنلاین، روز، ساعت و محل تحویل و عودت را مشخص کنید. در مرحله بعدی نوع بیمه و تجهیزات اضافه (صندلی کودک، زنجیر چرخ و …) را در صورت لزوم انتخاب کنید. در نهایت خودرو کارواش رفته و تمیز در زمان مشخص شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در رنت ماشین با راننده کافیست از طریق ارسال پیام در واتساپ مقصد را مشخص کنید و ارائه مدارک شناسایی سرنشین به کارشناسان مجموعه،  خودرو و راننده را در اختیار داشته باشید. رانندگان سعادت رنت آشنا به آداب تشریفات، مودب، تمیز، مسلط به زبان های انگلیسی، عربی، ترکی و… هستند.

خودروهای پر طرفدار در کرج از مجموعه سعادت رنت را در زیر می توانید مشاهده کنید:

  • پژو پارس
  • سمند
  • پژو 207i
  • تویوتا لندکروز
  • کیا اسپورتیج
  • بی ام و 730
رپورتاژ ( تمامی مسئولیت این متن بر عهده منتشرکننده اصلی آن میباشد! )

خودروگردشگری
اجاره خودرواجاره خودرو در کرجاجاره ماشیناجاره ماشین با راننده در کرج
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی