اعتراف تلخ الشهرانی مصدوم عربستانی / مغزم جابه جا شد

به گزارش ساناپرس، بازیکن قدیمی تیم ملی فوتبال عربستان از اتفاق ناگواری که برایش مقابل آرژانتین رخ داد، حرف زد.یکی از نتایج باورنکردنی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، برد شگفت انگیز ۲ بر یک عربستان مقابل آرژانتین بود. در نخستین مسابقه دو تیم در جام، ابتدا تیم آمریکای جنوبی با یک گل پیش افتاد، اما نماینده آسیا «کامبک» زد و به بازی با ۲ گل بازگشت.

در اواخر مسابقه «یاسر الشهرانی» در اثر برخوردی شدید و روی حمله حریف، با دروازه بان تیم خودی، دچار مصدومیت جدی از ناحیه سرشد. در آن موقع مدافع عربستانی هوشیاری خود را از دست داد و سریع به بیمارستان منتقل شد. در اسکن‌های پزشکی مشخص شد استخوان صورت و فک اش شکسته است.

بعد برای عمل جراحی با هواپیمایی اختصاصی به آلمان فرستاده شد و تحت دو عمل جراحی موفقیت آمیز قرارگرفت. الشهرانی بعد از بازگشت به کشورش در مصاحبه‌ای با سایت الهلال گفت:توپ را در بازی دنبال می‌کردم و در یک لحظه گویی همه چیز به سرعت برق و باد اتفاق افتاد. از آن لحظه هرچه فکر می‌کنم، چیزی به یاد نمی‌آورم.

وی افزود: از جزییات جراحت چیزی به خاطر ندارم. بعد از بهبودی و وقتی که حالم بهتر شد، در موبایل دیدم چه اتفاقی برایم رخ داده است.

الشهرانی در این گفت‌وگو به هواداران تیم الهلال از سلامتی خود اطمینان خاطر داد و گفت عمل‌های جراحی موفقیت آمیزی داشته است.مدافع ۳۰ ساله گفت: اکنون راه رفتن را شروع کرده‌ام. با پیگیری پزشکان برنامه درمانی را دنبال می‌کنم.

اخبارورزش
پربازدیدعربستان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی