ترکیب کرواسی مقابل آرژانتین

به گزارش ساناپرس، زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی باید با یک تیم کاملا آماده برای بازی سه‌شنبه نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل آرژانتین رود.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، شطرنجی ها در ضربات پنالتی به طرز معجزه آسایی بر برزیل غلبه کردند و برای دومین بار متوالی به جمع چهار تیم پایانی راه یافتند .

دروازه بان کرواسی قبل از مهار پنالتی رودریگو ۱۱ سیو انجام داد و او اکنون وظیفه سنگینی دارد تا حمله آرژانتین به رهبری لیونل مسی را مهار کند ،جفت مدافع میانی جوسکو گواردیول و دژان لوورن به او کمک خواهند کرد.

یوسیپ ژورانوویچ در سمت راست ادامه خواهد داد و بورنا سوسا باید به اندازه کافی آماده باشد تا پس از غلبه بر بیماری، جایگاه مناسب خود را در سمت چپ بگیرد تا جانشین بورنا باریسیچ در آخرین بازی شود.

لوکا مودریچ، متئو کواچیچ و مارسلو بروزوویچ مانند ایوان پریشیچ در یک سوم پایانی در خط میانی ثابت هستند، اما دالیچ هنوز در حال بررسی یک یا دو پرس و جو برای انتخاب است.

برونو پتکوویچ از روی نیمکت آمد تا در وقت‌های اضافه مقابل برزیل یک گل تساوی دیرهنگام بزند و اکنون می‌تواند آندری کراماریچ را به چالش بکشد، اما بازیکن همیشه حاضر هوفنهایم همچنان انتظار دارد که در کنار ماریو پاسالیچ، امتیاز را دریافت کند.

ترکیب اصلی احتمالی کرواسی:
لیواکوویچ; ژورانوویچ، گواردیول، لوورن، سوسا؛ مودریچ، بروزوویچ، کواچیچ؛ پاسالیک، کراماریچ، پریشیچ

اخبارورزش
پربازدیدکرواسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی