خودرای ها ایران را از جام جهانی حذف کردند! / درخواست اسکوچیچ برای بازگشت به تیم ملی!

به گزارش ساناپرس، پیشکسوت فوتبال می‌گوید انتخاب کارلوس کی روش برای جام جهانی قطر از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال اشتباه بود.

ستار همدانی پیشکسوت فوتبال می‌گوید انتخاب کارلوس کی روش برای جام جهانی قطر از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال اشتباه بوده و نباید او در جام جهانی هدایت تیم را برعهده می‌داشت.

کدام تیم‌ها را مدعی عنوان قهرمانی می‌بینید؟

به نظرم فرانسه مدعی اصلی است و با توجه به بازی‌هایی که از این تیم دیدم، بهتر از بقیه کار کرده‌ است. هرچه بیشتر در جام پیش می‌رویم و به طور کلی هرچه زمان می‌گذرد شاهد پیشرفت بیشتری از لحاظ علمی هستیم. بازی‌ها نزدیک‌تر شده و انرژی خاصی بر تیم‌ها حاکم است. تیم‌ها بازی به بازی پیش می‌روند. همان‌طور که گفتم فوتبال رشد کرده و با این رشد فاصله‌ها کم شده است. به همین دلیل هم شاهد نتایجی با اختلاف چند گل نیستیم.

تیم ملی ایران هم با کارلوس کی روش دوباره در دور گروهی حذف شد؟

نسبت به مسوولین انتقاد دارم. کسانی که تصمیم ‌گیرنده هستند نمی‌توانند هماهنگی و تعادل خوبی ایجاد کنند. اگر من مسوول بودم کی‌روش را انتخاب نمی‌کردم و می‌گذاشتم اسکوچیچ به کارش ادامه دهد. حس می‌کنم ایران می‌توانست از گروهش صعود کند و برخی تصمیم‌ها اشتباه بود.

به نظر شما مشکل اصلی تیم ملی چه بود؟

از نظر میانگین سنی تیم ما مشکل داشت و میانگین سنی بازیکنان بالا بود. ترکیبی که تیم ملی با آن به زمین می‌رفت با ترکیب اسکوچیچ تفاوت داشت. سن تیم بالا رفته بود و به نظرم اگر به همان اسکوچیچ اعتماد می‌شد نتایج بهتر بود.

به نظر شما انتخاب سرمربی ایرانی برای جانشینی کی روش درست است!

خودم خیلی دوست دارم مربیان ایرانی بیشتر کار کنند اما هیچگاه این اتفاق نمی افتد. به نظرم اگر از مربیان بزرگ با دانش روز استفاده کنیم نتیجه بهتری می‌گیریم.

اخبارورزش
اسکوچیچپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی