اعتراف تلخ ساوت گیت / سرمربی انگلیس بالاخره وا داد

به گزارش ساناپرس، تیم ملی انگلیس سال گذشته و بعد از چند دهه به فینال یک تورنمنت بزرگ رسیده و البته در نهایت و در دیدار پایانی یورو ۲۰۲۰ مغلوب ایتالیا شد. حالا سه شیر‌ها با ارائه نمایشی خوب به یک چهارم نهایی جام جهانی راه یافته و فردا شب در دیداری دشوار به مصاف فرانسه می‌روند. گرت ساوت‌گیت، سرمربی باتجربه تیم ملی انگلیس، تاکید کرد تیمش در سال‌های اخیر پیشرفت کرده و حالا در جهان مورد احترام قرار می‌گیرد.

گرت ساوت‌گیت گفت: “من فکر می‌کنم همیشه مقداری احترام برای تیم ملی انگلیس وجود داشته است، اما حالا تصور می‌کنم ما از اعتبار بیشتری نسبت به گذشته برخورداریم. در مورد احتمال رسیدن به نیمه نهایی و سپس فینال، فکر می‌کنم همه دنیا معتقدند که انگلیس تیمی رقابت طلب بوده و همه می‌دانند که ما در چند سال اخیر تحت فشار خیلی بیشتر، چگونه عمل کرده ایم.

وقتی به دیگر کشور‌های اروپایی و جهان سفر کرده و با افراد فوتبالی ملاقات می‌کنم، قطعا قدردانی بیشتری بابت کاری که انجام داده‌ایم را حس می‌کنم. چهار سال پیش می‌توانستیم خوب صحبت کنیم، اما شواهد واقعی مبنی بر پیروزی در مسابقات بزرگ و پشت سر گذاشتن شب‌های فوق العاده به عنوان یک گروه قدرتمند وجود نداشت.

فکر می‌کنم در این مدت نتایج خوبی داشته‌ایم و همین باعث شده حتی صعود به مرحله یک چهارم نهایی نیز دیگر اینقدر موجب خوشحالی همه نشود. تمایل بیشتری برای ادامه دادن این مسیر وجود داشته و شواهد فراوانی نشان می‌دهد ما دیدار‌های قبلی خود را به خوبی پشت سر گذاشته‌ایم. من فکر می‌کنم این روند برای هر تیمی، بخش مهمی از یک روند رو به رشد محسوب می‌شود. ”

انتهای پیام/

اخبارورزش
انگلیسپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی