نیمار زهر خودش را ریخت / برزیل کرواسی را در هم کوبید

به گزارش ساناپرس، دیدار کرواسی و برزیل با پیروزی یک بر صفر برزیل در وقت اضافی در جریان است.

در دیدار نخست مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر، دو تیم کرواسی و برزیل برابر هم به میدان رفتند که گزارش زنده این دیدار را در زیر می‌خوانید:

کرواسی صفر  – برزیل یک
داور: مایکل اولیور (انگلیس)
ورزشگاه: اجوکیشن‌ سیتی
گل: نیمار برای برزیل
کارت زرد: دنیلو، کاسمیرو و مارکینیوش از برزیل، بروزوویچ از کرواسی
کارت قرمز: –

ترکیب کرواسی: دومینیک لیواکویچ (دروازه‌بان)، دیان لاورن، یاسکو گواردیول، لوکا مودریچ، بورنا سوسا، متئو کواچیچ (۱۰۵- لاورو مایر)، ایوان پرشیچ، آندره کراماریچ (۷۳- پتکوویچ)، جوزپ یورانوویچ، مارسلو بروزوویچ و ماریو پاسالیچ (۷۳- ولاسیچ).

ترکیب برزیل: آلیسون (دروازه‌بان)، ادر میلیتائو (۱۰۵- الکس ساندرو)، مارکینیوش، تیاگو سیلوا، دانیلو، کاسمیرو، لوکاس پاکتا (۱۰۵- فرد)، نیمار، رافینیا (۵۵- آنتونی)، وینیسیوس جونیور (۶۵- رودریگو) و ریچارلیسون (۸۴- پدرو).

نیمه نخست

ساعت ۱۸:۳۰ بازی با سوت داور انگلیسی آغاز شد.

در دقیقه ۵، شوت پشت محوطه جریمه وینیسیوس را لیواکوویچ به راحتی مهار کرد.

در دقیقه ۲۱، نیمار خط دفاع کرواسی را به هم ریخت اما ضربه نه چندان خطرناک نیمار را دروازه‌بان کرواسی گرفت.

در دقیقه ۴۲، ضربه ایستگاهی نیمار به دیوار دفاعی کرواسی برخورد کرد و تغییر مسیر داد اما باز هم لیواکوویچ توانست این توپ را مهار کند.

نیمه دوم

برزیل در این نیمه بازی را هجومی آغاز کرد و می‌توانست در دقیقه ۴۷ به گل برسد اما لیواکویچ مانع از گلزنی وینیسیوس شد.

در دقیقه ۵۳، جرکت در عرض میلیتائو و اشتباه گواردیول می‌رفت که مدافع کرواسی به اشتباه دروازه خود را باز کند اما لیواکویچ به زیبایی و با پا توپ را برگشت داد.

در دقیقه ۵۴، پاس ریچارلیسون به نیمار، این بازیکن را با دروازه‌بان حریف تک به تک کرد اما لیواکوویچ باز هم ستاره سلسائو را ناکام گذاشت.

در دقیقه ۶۷، اشتباه مدافعان کرواسی سبب شد تا پاکتا با لیواکوویچ تک به تک شود اما باز هم درخشش دروازه‌بان کرواسی این فرصت را از برزیلی‌ها گرفت.

در دقیقه ۷۷، باز هم ریچارلیسون، نیمار را به دروازه‌بان حریف تک به تک کرد اما لیواکوویچ ضربه بغل پای نیمار را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۸۰؛ کار ترکیبی برزیلی‌ها توپ را به رودریگو رساند و او توپ را برای پاکتا کاشت اما ضربه پای چپ این بازیکن را باز هم لیواکوویچ مهار کرد.

داور برای این دیدار ۴ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که دو تیم نتوانستند گلزنی کنند و بازی به وقت اضافه کشیده شد.

وقت اضافی

برزیل در وقت اضافه نخست بازی را هجومی‌تر از حریف اروپایی خود آغاز کرد اما ناتوانی هافبک‌ها و وینگرهای این تیم در بازیسازی باعث شد نتوانند فرصت جدی را در ۱۵ دقیقه نخست وقت اضافی ایجاد کنند.

در دقیقه ۱+۱۰۵، یک و دوهای متوالی نیمار با آنتونی و پاکتا باعث شد تا او با لیواکوویچ تک به تک شود و پس از عبور از دروازه‌بان کرواسی، قفل دروازه این تیم را بالاخره باز کند و سلسائو را یک بر صفر پیش بیاندازد.

اخبارورزش
پربازدیدنیمار
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی