اظهارات جالب ستاره استقلالی درباره سرنوشت سرمربی تیم ملی ایران

به گزارش ساناپرس، مهاجم اسبق تیم ملی که سابقه حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان را نیز در کارنامه دارد، ابراز امیدواری کرد برای نیمکت ایران بهترین تصمیم اتخاذ شود.

برترین گلزن تاریخ لیگ برتر و باشگاه استقلال که این روزها مدیریت آکادمی آبی‌ها را برعهده دارد، با اشاره به تلاشی که برای موفقیت در این بخش صورت گرفته گفت: چهار بازیکن تیم‌های پایه به تازگی توسط ساپینتو به تمرین بزرگسالان دعوت شدند. آقای ساپینتو خوشبختانه نگاه ویژه‌ای به بازیکنان پایه استقلال دارد. از ابتدای فصل در مجموع هشت بازیکن به بزرگسالان رفتند که به عینه پیشرفت آنها را دیدم. درباره شرایط بازیکنان آکادمی با ساپینتو صحبت کردم و خیلی صحبت‌های خوبی بود که بتوانیم آنها را در آینده به سرمایه باشگاه تبدیل کنیم.

وی با اعلام اینکه این باشگاه توانسته نتایج موفقی در بخش آکادمی کسب کند، اینطور ادامه داد: از چهار تیم، ۳ تیم صدرنشین و یکی سوم است. با آقایان فتح‌الله‌زاده و امیری صحبت کردیم که بتوانیم شرایط آکادمی به همین شکل ادامه داشته باشد و همکاری خوبی داشته باشیم و امیدوارم بتوانیم بهترین شرایط را رقم بزنیم.

برهانی درباره عملکرد تیم ملی در جام جهانی نیز گفت: یکی از مهمترین فاکتورهای بازی فوتبال، وضعیت روحی بازیکنان است. به نظرم بازیکنان تیم ملی از نظر روحی شرایط خوبی نداشتند و بازی خوبی از تیم ملی ندیدم. در این دوره شانس زیادی برای صعود داشتیم ولی تیم ملی نتوانست خودباوری و اعتماد به نفس لازم را داشته باشد.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به برکناری اسکوچیچ پیش از جام گفت: در خصوص خروج اسکوچیچ مسئولان فدراسیون روی آن فکر کردند و تصمیمی بود که بنابر شرایط گرفته شد و آنها باید در این خصوص پاسخگو باشند. من نمی‌توانم به آن جواب بدهم. ۲ دوره پیش تیم ملی خیلی خوب بازی کرد. شرایط کلی تیم، شرایطی خوبی نبود مهاجمان ما هم از این قضیه مستثنی نبودند. این بازیکنان مهاجمان بسیار خوبی هستند و روی آنها حساب ویژه‌ای باز شده بود. اما تحت تاثیر حواشی منفی پیرامون تیم قرار گرفتند.

وی درباره بحث‌هایی که درباره ادامه همکاری کی‌روش شکل گرفته نیز اینطور واکنش نشان داد: نمی‌توانم بگویم بماند یا برود. آرزو می‌کنم بهترین اتفاق و تصمیم‌گیری در خصوص تیم ملی بیفتد. دیگر حیف است جام ملت‌ها را به خاطر انتخاب دیرهنگام مربی از دست بدهیم و بهانه دیگر بس است. همین الان سریع‌تر تمام تمرکز خود را روی جام ملت‌ها قرار بدهیم و امیدوارم هر چه که صلاح است برای تیم ملی اتفاق بیفتد.

مدیر آکادمی استقلال درباره برگزاری دربی بعد از وقفه لیگ برتر گفت: ای کاش اول پرسپولیس و استقلال یک بازی دیگر در لیگ انجام می‌دادند و بعد دربی برگزار می‌شد. چون دو تیم مدت‌ها از شرایط مسابقه به دور بودند این خیلی به دو تیم لطمه می‌زند و روی کیفیت دربی اثر منفی دارد و با این حال امیدوارم نمایش خوبی از دو تیم شاهد باشیم.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی