خبر مهم برای معلمان / فردا شنبه رتبه بندی تعیین تکلیف می شود؟

به گزارش ساناپرس، بررسی‌های کانال مطالبات فرهنگیان نشان می‌دهد که متاسفانه پس از تایید مدیران و ارزیابی توسط ارزیابان، کارنامه‌هایی که به عنوان نتیجه رتبه بندی معلمان برای هیات‌های ممیزه ارسال شده است، دارای ایرادات فراوانی هستند.

به عنوان مثال ، با وجود اینکه همکار ما مجموع امتیاز و حداقل های لازم برای کسب رتبه استاد معلم را کسب نموده است، اما در کارنامه برای ایشان “فاقد رتبه ” درج شده است .

از طرفی با وجود اینکه سقف مجموع امتیاز ۱۰۰۰ امتیاز بوده و سقف هر یک از مولفه ها نیز مشخص است، در کارنامه ها سقف های مجموع بالاتری درج شده است و در برخی مولفه ها خصوصا در مولفه های حرفه ای و تجربه که به ترتیب سقف ۲۴۰ و ۲۰۰ امتیازی دارند ، گاها تا ۲۸۰ و ۲۲۰ امتیاز درج شده است!!

در مرحله ارزیابی هم اطلاع رسانی ناقص و مبهم وزارت آموزش و پرورش موجب شد که برخی ارزیابان در دو بخش مشارکت در کارگروه ها و تدریس به همکاران به جای افزایش ۱۵ و ۱۰ امتیازی به همکاران، اقدام به کاهش ۴۵ و ۲۰ امتیازی در این دو بخش نمایند !

ایرادات فراوان و پی در پی نشان می دهد که به این سامانه به عنوان مرجعی برای رتبه بندی فرهنگیان هرگز نمی‌توان اعتماد و اطمینان کرد

اخباراقتصاد
پربازدیدرتبه بندی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی