اعتراف سرمربی فرانسه به قدرت انگلیس / کار سختی در مقابل انگلیس داریم!

به گزارش ساناپرس، در یک چهارم نهایی جام جهانی 2022، تیم‌های انگلیس و فرانسه شنبه شب ساعت 22:30 به وقت تهران در استادیوم البیت مقابل هم قرار می‌گیرند، دیداری که از آن به عنوان فینال زودرس جام جهانی 2022 یاد می‌شود. نشست خبری دیدیه دشان، سرمربی فرانسه پیش از دیدار با انگلیس را به نقل از رویترز می‌خوانید. بازی حساس مقابل انگلیس و اهمیت سرعت در این مسابقه:

سرعت یکی از جوانب کلیدی این مسابقه خواهد بود. وقتی سریع باشید، رقبا زمان کم‌تری برای سازمان‌دهی خواهند داشت اما مهم‌تر از سریع بودن، گل زدن است. می‌توان در بازی جلوی خیلی چیزها را گرفت اما متوقف کردن کسی که خیلی سریع است، خیلی سخت است به خصوص در انتقال‌ها. انگلیس در انتقال‌ها تیمی سریع است. بیش از نیمی از گل‌های آن‌ها روی ضدحملات به ثمر رسیده است اما این تیم کیفیت‌های دیگری هم دارد. آن‌ها تکنیکی هستند، خوب گل می‌زنند و روی ضربات آزاد مهارت بالایی دارند. این تیم هیچ نقطه ضعفی ندارد. برنامه انگلیس برای مهار کیلیان ام باپه:

مطمئنم انگلیس آماده رویارویی با ام باپه است و می‌خواهند او را مهار کنند اما کیلیان هم کسی است که می‌تواند رقم‌زننده تفاوت‌ها باشد. در بازی با لهستان، ام باپه در بهترین فرمش نبود اما بازهم تعیین‌کننده ظاهر شد. ما غیر از او بازیکنان دیگری هم داریم که بتوانند برای انگلیس خطرساز شوند. انتقادها از گرت ساوتگیت:

در انگلیس قدر ساوتگیت و ارزش کارهایی که او کرده را نمی‌دانند. نتایج ساوتگیت خیلی خوبی بوده و از جنبه انسانی، او کسی است که خیلی تحسینش می‌کنم.

اخبارورزش
پربازدیدفرانسه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی