شوک فوتبالی شبانه/ این تیم در زمینه مالی سقوط کرد!

ما نمی‌توانیم بسیاری از کارها را یک‌باره انجام دهیم، مخصوصا به خاطر شرایط فیرپلی مالی. این مسئله مثل یک پازل است و باید قطعات را به دقت کنار هم قرار داد. در لالیگا، ما تیم خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم نتایج قابل قبولی بگیریم، اما در مورد لیگ قهرمانان اروپا، بدون این‌که بخواهیم عذری بیاوریم، باید بگویم که مسائل زیادی در نتیجه‌گیری در این رقابت‌ها دخالت دارد و کار برای ما به یک‌باره سخت شد.

در مورد تقویت تیم، باید بگویم که وضعیت فیرپلی مالی و نقل و انتقالات بازیکنان پیچیده است. لاپورتا هم گفته است که شرایط‌مان بسیار سخت است. آیا تیم می‌تواند از قانون 1:1 فیرپلی مالی استفاده کند؟ درک این موضوع بسیار سخت است، نمی‌توان موضوع را در 15 دقیقه توضیح داد. هر هفته، قوانین جدیدی به فیرپلی مالی اضافه می‌شود و چیزی که ما یک ماه پیش می‌دانستیم دیگر معتبر نیست. این موضوعی است که باید با آن کنار بیاییم.

فیرپلی مالی، مسئله فوتبال نیست. بلکه مسئله‌ کل باشگاه و تمام بخش‌های آن است. بحث فقط محاسبات ریاضی در مورد خرید و فروش بازیکنان نیست. ای کاش اینطور بود، اما اینطور نیست و فقط کارشناسان اقتصادی از آن سر در می‌آورند.ما هم‌چنان درحال بررسی شرایط باشگاه پیش از پنجره نقل و انتقالات زمستانی هستیم. ما برنامه‌های جایگزین زیادی آماده کرده‌ایم و باید ببینیم چه کارهایی را می‌توانیم انجام دهیم و چه کارهایی را نمی‌توانیم انجام دهیم. اما در نهایت، ما 17 بازیکنا را داریم که به جام جهانی رفته‌اند و این نشان می‌دهد که ترکیب خوبی داریم.

بحث بدبینی هم نیست، اما باید واقع‌نگر بود. اگر این‌گونه نباشد، کارها پیش نمی‌رود. قطعا ما همیشه می‌خواهیم پیشرفت کنیم و برنامه‌هایی برای انجام این کار داریم، اما اگر نتوانیم، نمی‌توانیم. خرید در ژانویه؟ لاپورتا خیلی واضح گفت. ما در شرایط پیچیده‌ای هستیم و تقریبا ناممکن است. الان خرید بازیکن جدید معنا نمی‌دهد، اما هنوز چندماه تا زمستان مانده است و باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.

اخبارورزش
بارسلوناپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی