استوری اول صبح دوست علی کریمی / جادوگر دست بردار نیست!

به گزارش ساناپرس؛ استوری اول صبح دوست علی کریمی / جادوگر دست بردار نیست! جواد کاظمیان ستاره سابق تیم ملی بار دیگر با انتشار مطلب تاثیر گذاری در صفحه شخصی اینستاگرام اش نظر طرفداران اش را جلب کرده است.ستاره پیشین تیم پرسپولیس مدتی ست با فاصله گرفتن از روتین همیشگی اش، متفاوت تر از قبل در فضای مجازی در حال فعالیت کردن است.

البته نباید این روزها از اظهار نظرهای تند و تیز جواد کاظمیان علیه اتفاقات اخیر کشور هم غافل شد. اما ظاهرا پیشکسوت جنجالی پرسپولیس تصمیم گرفته کمی محتاط تر از پیش در شبکه های اجتماعی فعالیت کند.

در همین خصوص او ساعاتی پیش قطعه شعری از صائب تبریزی را در صفحه اینستاگرام اش برای مخاطبین اش به نمایش گذاشته است.

هیاهوی پر سر و صدای جواد کاظمیان در اینستاگرامولی نکته جالب توجه این استوری، جمله کنایه آمیزی ست که این بازیکن قدیمی نوشته است. هنوز مشخص نیست که کاظمیان این جملات طعنه آمیز را در خطاب به چه کسی یا کسانی به کار برده است.

اما متن شعر او به این شرح است: بشارت می دهد هر دم عصای پیر در دستم. که مرگ اینجاست، یا اینجاست، یا اینجاست

حمایت جنجالی جواد کاظمیان از بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی
به گزارش وقت صبح، اعلام اسامی تیم ملی فوتبال ساحلی با واکنش های متفاوتی از سوی اهالی ورزش مواجه شده است. چرا که محمد احمدزاده کاپیتان تیم به همراه دو‌ بازیکن اصلی دیگر به اردوی تدارکاتی تیم ملی در قشم دعوت نشده و از حضور در تیم ملی خط خورده اند.

همین امر سبب شده بازیکنان و چهره های مطرح کشور با انتشار پیام هایی به حمایت از این بازیکنان و مواضع اخیر آن ها بپردازند.

در همین رابطه پیشکسوت تیم پرسپولیس یادداشتی را در حمایت از بازیکنان حذف شده تیم ملی فوتبال ساحلی در اینستاگرام اش منتشر شده است.

بازیکن سابق تیم ملی با انتشار تصاویری از محمد احمدزاده، سعید پیرامون و مصطفی کیانی در این استوری حمایتی نوشته است:

«کوچه مردها، باشرف ها، اصیل ها تو قلب ما هستین.»

گفتنی ست که این سه بازیکن به دلیل رفتارهای هنجار شکنانه در حمایت از اتفاقات اخیر در کشور به مدت ۶ ماه از حضور در تیم ملی محروم شده اند.

اخبارورزش
پربازدیدعلی کریمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی