اولین نطق انریکه به باخت و حذف اسپانیا از مراکش/ هفته آینده افشاگری می کنم!

به گزارش ساناپرس، سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از حذف از جام جهانی قطر، مسئولیت انتخاب پنالتی‌زنان را برعهده گرفت و گفت هفته آینده تکلیف ماندن یا نماندنش مشخص می‌شود.

برای دومین دوره متوالی تیم ملی فوتبال اسپانیا با قبول شکست در ضربات پنالتی از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی بازماند.

این اتفاق با قبول شکست 3 بر صفر در پایان یک بازی بدون گل مقابل همسایه جنوبی یعنی مراکش رخ داد تا اتفاقی که چهار سال قبل برای تیم تحت هدایت فرناند ایه‌رو رخ داد بود برای لوئیس انریکه تکرار شود.

انریکه پس از ناکامی مردانش در قطر گفت: ما نمایندگان فوتبال اسپانیا هستیم و این باعث افتخار است اما در اینجا باید به حریف تبریک بگوییم. آنها بازی خودشان را انجام دادند و نتیجه هم به کام آنها بود. عملکرد مراکش در ضربات پنالتی بهتر از ما بود. فوتبال ورزشی خارق‌العاده و پرشور است و یکی از دلایل آن هم این است که یک تیم می‌تواند بدون اینکه حمله کند، پیروز شود. ما انگیزه و تلاش فراوانی برای ایجاد موقعیت گلزنی نشان دادیم و دوست داشتیم که نتیجه‌ای بهتر از این حاصل می‌شد. هدر دادن موقعیت‌های گلزنی برای ما گران تمام شد. 11 شوت به سمت دروازه حریف زدیم که تعدادی از آنها داخل چارچوب بود از جمله ضربه سارابیا که به تیر دروازه خورد. به تیمم افتخار می‌کنم و عمیقاً برای آن دسته از بازیکنان تیم‌مان که نتوانستند بازی کنند، متأسفم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره اینکه پابلو سارابیا، کارلوس سولر و سرخیو بوسکتس ضربات‌ پنالتی‌شان را از دست دادند، تأکید کرد: این انتخاب من بود. من ترتیب پنالتی‌زنان تیم را مشخص کردم. یاسین بونو (دروازه‌بان مراکش) دروازه‌بانی فوق‌العاده و درصد بالایی از موفقیت در مهار ضربات پنالتی دارد. بزرگترین شگفتی جام؟ متأسفانه بله. هر تیمی که در جام جهانی حضور دارد، امیدوار است که دیگر مدعیان ناکام بمانند. برای هواداران متأسفم، آنها واقعاً ما را حمایت کردند.

انریکه در پاسخ به این سؤال که آیا به کار خود در تیم ملی اسپانیا ادامه می‌دهد، گفت: الان زمان این سؤال نیست. الان فقط می‌خواهم به خانه بروم و عزیزانم را ببینم. فکر کنم هفته آینده زمانی که رئیس فدراسیون فرصتی داشته باشد، درباره آینده‌ام تصمیم بگیرم.

اخبارورزش
انریکهپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی