اولتیماتوم فن خال برای بردن آرژانتین / انتقام می گیریم

به گزارش ساناپرس، انتقام جام جهانی 2014 از آرژانتین هستیم؛ مسی خطرناک ترین بازیکن است تیم ملی هلند روز جمعه در یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 به مصاف تیم ملی آرژانتین می رود.به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، لوئیس فن خال در فاصله سه روز تا تقابل حساس با تیم ملی آرژانتین، در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد این دیدار صحبت کرد. لوئیس فن خال در مورد حذف تیم ملی هلند تحت هدایت او مقابل آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی 2014 گفت:

به خاطر اتفاقات جام جهانی 2014، حساب صاف نشده ای با آرژانتین داریم. دوست ندارم آن بازی را به یاد بیاورم چون فکر می کردم پیروز خواهیم شد.

لیونل مسی؟

او بازیکنی است که در حرکات و اقدامات فردی می تواند تعیین کننده باشد. در نیمه نهایی جام جهانی 2014 مقابل آرژانتین، او توپی را لمس نکرد و ما در پنالتی ها شکست خوردیم. حال خواهان انتقام هستیم. او قطعاً خطرناک ترین بازیکن است، کسی که بیشترین موقعیت را خلق می کند و خودش آن ها را تبدیل به گل می کند اما از سوی دیگر، وقتی حریف مالکیت توپ را در اختیار دارد، تاثیرگذاری او کم می شود. ما نیز احتمالاتی داریم.

شانس هلند برای قهرمانی در جام جهانی؟

گفتم می توانیم قهرمان شویم، نگفتم قهرمان خواهیم شد. اما قادر به انجام آن هستیم. اگر در پایان قهرمان نشویم، نمی توانیم بگوییم که شکست خورده ایم و ناموفق بودیم.

برزیل؟

در روزنامه ها خواندم که برزیل درخشان بود اما من بازی را دیدم، برزیل فقط روی ضد حمله ها بازی می کند. فقط کره جنوبی حمله می کرد.

اخبارورزش
پربازدیدجام جهانی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی