پیشکسوت پرسپولیس نتیجه دربی را پیش بینی کرد

به گزارش ساناپرس، محسن بنگر مدافع و کاپیتان پیشین پرسپولیس می‌گوید: لیگ مدت‌هاست تعطیل بوده و حالا از بخت مربیان پرسپولیس و استقلال باید در اولین مسابقه این دو تیم به مصاف هم بروند. هیچ یک در آمادگی سابق نیستند و احتمال دارد فقط برای نباختن بازی کنند.

محسن بنگر بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر و آغاز دوباره این رقابت‌ها عنوان می‌کند: طبیعی است تعطیلی لیگ برتر به ضرر تیم‌های باشگاهی ماست. هر چند تیم‌ها بازی‌های دوستانه و تدارکاتی برای خود در نظر گرفته اند اما بازی رسمی‌چیز دیگری است. سرمربیان تیم‌های مختلف کار بسیار سختی برای آماده سازی یا حفظ بازیکنان خود در شرایط مسابقه دارند. البته این تعطیلی به خاطر تیم ملی بود و بنابراین چاره دیگری نبود. با این حال نباید انتظار داشته باشیم تیم‌های مختلف باشگاهی کشورمان پس از حدود ۵۰ روز تعطیلی در همان شرایط سابق به سر ببرند.

کاپیتان سابق پرسپولیس که هرگز به عنوان بازیکن دربی را نباخته است در خصوص پیش بینی دربی حساس روز ۲۹ اسفندماه، می‌گوید: به عنوان یک پرسپولیسی طبیعی است دوست داشته باشم تیم محبوبم برنده دربی شود اما خیلی بازی سختی است. همان طور که گفتم لیگ مدت‌هاست تعطیل بوده و حالا از بخت مربیان پرسپولیس و استقلال باید در اولین مسابقه این دو تیم به مصاف هم بروند. برهمین اساس هیچ یک در آمادگی سابق نیستند و احتمال دارد فقط برای نباختن بازی کنند. به همین خاطر پیش بینی خودم مساوی بدون گل است هرچند همانطور که گفتم دوست دارم پرسپولیس برنده این جدال حیثیتی شود.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی