ستاره خارجی استقلال رفتنی شد/ جانشین مشخص شد

به گزارش ساناپرس، با نزدیک شدن به شروع دوباره مسابقات لیگ برتر بازیکن خارجی تیم استقلال همچنان در کانون توجه سرمربی این تیم جایی در جمع بازیکنان موردنظرش ندارد.

نگاهی به اتفاقات اخیر این فصل برای عزیزبک آمانوف – هافبک تهاجمی ازبکستانی تیم استقلال -مشخص می‌کند این فوتبالیست این روزها علاوه بر شرایط جسمانی وضعیت روحی مناسبی هم ندارد.دوری چند ماهه از ترکیب اصلی، خط خوردن از اردوی تیم ملی و نیمکت نشینی یا حتی سکونشینی های پیاپی، برای بازیکنی که پیش از پیوستن به استقلال با ۸ گل زده در تیم لوکوموتیو تاشکند یکی از ستاره های این تیم به شمار می‌رفت شرایط روحی بدی را رقم زده است.

عزیزبک آمانوف که در فصل نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته به استقلال پیوست در دوران حضور فرهاد مجیدی هرگز نتوانست کارایی لازم را برای این تیم داشته باشد. او حتی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم با از دست دادن پنالتی مقابل نساجی مازندران زمینه حذف این تیم را فراهم کرد. آمانوف در فصل جاری لیگ برتر نیز غیر از یک دقیقه بازی مقابل گل گهر سیرجان هنوز فرصتی برای بازی پیدا نکرده و خیلی ها او را بازیکن مغضوب ساپینتو می دانند.افراد نزدیک به تیم استقلال در این باره عنوان می‌کنند که آمانوف به لحاظ روحی شرایط مطلوبی ندارد و در تمرینات نیز با حالت عصبی شرکت می کند.

لازم به ذکر است؛ با نزدیک بودن فصل نقل و انتقالات و عدم حضور کافی آمانوف در مسابقات فصل جاری او می تواند با توجه به قانون سازمان چون به اندازه قانونی برای تیمش به میدان نرفته از باشگاه جدا شود و قراردادش را یکطرفه فسخ کند.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی