پخش آنلاین فرانسه و لهستان / دشان و لواندوفسکی کدام برنده می شود؟

سومین بازی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی قطر بین تیم‌های فرانسه و لهستان برگزار شد. تا این لحظه با تساوی بدون گل ادامه دارد.

تیم‌های فرانسه و لهستان در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر امشب ساعت 18:30 در ورزشگاه الثمامه قطر برگزار شد.

هوگو لوریس (دروازه‌بان)، رافائل واران، اوپامکانو، تئو هرناندز، ژول کونده، آنتوان گریزمان، اورلین شوامنی، آدرین ربیو، اولیویه ژیرو، عثمان دمبله و کیلیان ام‌باپه 11 نفر تیم ملی فرانسه هستند که دشان در ابتدای این بازی آن‌ها را به زمین فرستاد.

وویزچک شزنی (دروازه‌بان)، بارتوش برژینسکی، یاکوب کیویور، کمیل گیلیک، متی کش، پرزمیسلاو فرانکوفسکی، سباستیان زیمانسکی، پیوتر زیلینسکی، گرگور کرچوویاک، روش کامینسکی و روبرت لواندوفسکی ترکیب اصلی تیم ملی لهستان است که مقابل فرانسه قرار گرفته‌اند.

تیم ملی فرانسه در مرحله گروهی در بازی نخست استرالیا را چهار بر یک شکست داد. در بازی دوم مقابل دانمارک با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. اما رد بازی پایانی مقابل تونس و البته تقریبا با تیم دومش مقابل تونس یک بر صفر شکست خورد تا با شش امتیاز صدرنشین گروه D شود و امشب مقابل لهستان به عنوان تیم دوم گروه C قرار گیرد.

در مقابل تیم ملی لهستان در بازی نخست مقابل مکزیک با تساوی بدون گل از زمین بیرون آمد. در بازی دوم دو بر صفر عربستان را شکست داد و در بازی پایانی برابر آرژانتین با همین شکست خورد تا با چهار امتیاز تیم دوم گروه C باشد و امشب مقابل فرانسه صدرنشین قرار گیرد.

قضاوت این بازی بر عهده خسوس والنزوئلا داور ونزوئلایی است و با سوت او این دیدار آغاز شد.

نیمه اول

فرانسه مطابق انتظار بازی را هجومی‌تر شروع کرد و در 15 دقیقه ابتدایی نیز توپ و مالکیت زمین را در دست داشت.

شوت روی پای تماشایی شوامنی در دقیقه 13 از پشت محوطه جریمه با واکنش مناسب و دفع توپ شزنی همراه بود که در ادامه نیز ارسال کوتاه تئو هرناندز به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه 17 عثمان دمبله در میانه زمین صاحب توپ شد که پیشروی این بازیکن تا پشت محوطه جریمه لهستان و شوت فنی زمینی او را شزنی به راحتی دراختیار گرفت.

نزدیک بود فرانسه روی توپ ارسالی از جناح چپ و اشتباه خط دفاعی لهستان در شلوغی محوطه جریمه به گل برسد که پاس پشت پای نمایشی گریزمان را لوریس در دقیقه 20 دفع کرد.

در دقیقه 21 لواندوفسکی پشت محوطه جریمه فرانسه صاحب توپ شد که حرکت در عرض و شوت پای چپ این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه لوریس به بیرون رفت

این خبر به روز رسانی می‌شود …

اخبارورزش
پربازدیدفرانسه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی