خط و نشان سوئیس برای برای رونالدو / آماده شوید بروید خانه!

به گزارش ساناپرس، شقیری می‌گوید سوئیسی‌ها برای فرستادن پرتغال به خانه نیاز به چیز خاصی دارند. ژردان شقیری معتقد است سوئیس تمام ابزار لازم برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی را در اختیار دارد، اما اگر بخواهند روز سه شنبه در مرحله یک هشتم نهایی پرتغال و کریستیانو رونالدو را شکست دهند، باید با یکدیگر کار جدیدی انجام بدهند.

این بازیکن 31 ساله به خبرنگاران گفت: “برای من شرایط کاملاً متفاوت خواهد بود، زیرا هیچ بازی دوستانه‌ای وجود ندارد، این لیگ ملت‌ها نیست، فشار بالاست و بنابراین اکنون مهم است که بازیکنان چگونه با این فشار کنار بیایند.

ما به یک عملکرد خاص نیاز داریم. صادقانه بگویم، پرتغال تیم خوبی است و برای من نیز در این بازی محبوب است اما ما نیز ویژگی‌های خود را می‌دانیم. ما سعی خواهیم کرد عملکرد خوب و ویژه‌ای داشته باشیم و تلاش کنیم تا آن‌ها را به یک نتیجه برسانیم. مشکلات زیادی در بازی وجود دارد.

کلید پیروزی این است که واقعاً عملکرد ویژه‌ای از کل تیم داشته باشیم زیرا می‍‌دانید ما سوئیس هستیم و کریستیانوسی(اشاره به کریستیانو رونالدو) در تیم خود نداریم! به عنوان یک تیم، ما همیشه موفق هستیم و در این بازی نیز همینطور خواهد بود. همه (باید) به هم تکیه کنند. اگر همه در بالاترین سطح عملکرد خود باشند، مطمئنم که ما این شانس را داریم که صعود کنیم.”

اخبارورزش
پربازدیدکریستیانو رونالدو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی