خبر خوش برای استقلال پیش از دربی

مدافع جوان و ملی پوش استقلال از ناحیه رباط داخلی زانو دچار مصدومیت شده است. ابوالفضل جلالی جوان ترین بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی در جام جهانی مدافع چپ استقلالی‌ها بود. ابوالفضل جلالی که به نوعی سورپرایز کیروش در جام جهانی بود و خیلی‌ها فکرش را نمی‌کردند که این بازیکن در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرد. با این حال سرمربی تیم ملی ابوالفضل را به جام جهانی برد و در بازی با آمریکا هم به این بازیکن میدان داد.

نمایش بسیار خوب جلالی در آن بازی باعث شد تا خیلی‌ها این سوال را از کیروش بپرسند که چرا زودتر و حتی در بازی‌های قبلی از جلالی استفاده نکرد. ابوالفضل عملکرد خوبی در اولین حضورش در جام جهانی داشت و نگاه‌ها را به خودش خیره کرد. جلالی در اواخر بازی مقابل آمریکا و بعد از برخورد با یکی از بازیکنان این تیم به شدت از ناحیه زانو آسیب دید ولی به دلیل شرایط تیم ملی و اینکه تعویض‌ها تمام شده بود، به کار ادامه داد و با درد بازی کرد.

جلالی بعد از گرفتن ام آر آی متوجه شد که مصدومیتش مربوط به کشیدگی رباط داخلی زانو است و باید با فیزیوتراپی و آب درمانی ،زانویش را درمان کند. البته این بازیکن جوان شانس آورد که ماجرا به کشیدگی رباط ختم شد و خوشبختانه خبری از پارگی رباط نیست. جلالی که بعد از بازگشت کاروان تیم ملی به ایران راهی مازندران شده ، قرار است دوشنبه به تهران بازگردد و دوباره تحت معاینات پزشکی قرار بگیرد.

آنطور که شنیدیم این بازیکن با فیزیوتراپی می‌تواند بعد از چند روز به تمرینات استقلال اضافه شود و مشکلی برای همراه آبی‌ها در دربی نخواهد داشت. با این وجود نظر نهایی را در خصوص وضعیت جلالی ، پزشکان استقلال خواهند زد. با توجه به سن و سال جلالی و اینکه در 24 سالگی عضوی از تیم ملی در جام جهانی بود، این بازیکن با استعداد می‌تواند با ادامه همین روند خوبش یکی از بازیکنان فیکس تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باشد.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی