دیدار آرنولد با مسی!

به گزارش ساناپرس، سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا به شکست مقابل آرژانتین در یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان داد.تیم ملی فوتبال استرالیا در یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه دو بر یک برابر آرژانتین شکست خورد و از دور رقابت ها حذف شد.

گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا در نشست خبری بعد از بازی گفت: اول اینکه بگویم صعود استرالیا به این مرحله برای من یک موفقیت نیست بلکه حذف از جام جهانی را یک شکست می‌دانم با این حال با تیمم افتخار می‌کنم. برابر یک تیم خوب به میدان رفتیم. فرصت‌های خوبی را خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. فوتبال استرالیا آینده درخشانی دارد و برای شکوفا شدن استعداد نیاز به حمایت زیاد داریم. ما نیاز به کمک مالی زیادی از دولت داریم تا بتوانیم به پیشرفت لازم دست پیدا کنیم.

سرمربی استرالیا درباره مسی گفت: بدون شک او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است. تلاش زیادی کردیم تا از این بازیکن نترسیم و اجازه گلزنی را به او ندهیم اما مسی می‌تواند در هر شرایطی چگونه خود را نجات دهد. من افتخار این را داشتم که به عنوان بازیکن در برابر مارادونا بازی کنم و اکنون هم این افتخار را داشتم که به عنوان مربی برابر مسی قرار گیرم. آرژانتین باید به خود ببالد که چنین بازیکن و بازیکنانی را در اختیار دارد.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: ما ناراحتیم چرا که می‌توانستیم بهتر از این ظاهر شویم با این حال به تیمم افتخار می‌کنم. امیدوارم که مردم و دولت هم همچون من به این تیم افتخار کند.

آرنولد در پایان درباره قرارداد خود با استرالیا گفت: قرارداد من با فدراسیون فوتبال استرالیا به پایان رسیده است. فعلا باید به استراحت بروم و بعد از آن در این باره با فدراسیون صحبت می‌کنم.

اخبارورزش
پربازدیدمسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی