حکم اصلی رتبه‌بندی معلمان / این افراد مشمول رتبه بندی نمی شوند / شرایط رتبه بندی تغییر کرد؟

به گزارش ساناپرس؛ حکم اصلی رتبه‌بندی معلمان / این افراد مشمول رتبه بندی نمی شوند / شرایط رتبه بندی تغییر کرد؟ معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گلستان اعلام کرد: با اتمام فعالیت کار ممیزیان و ارزیابان این اداره کل، حقوق آذرماه حدود ۱۸ هزار معلم گلستان مشمول طرح رتبه‌بندی می‌شود.

عباسعلی تمسکنی زاهدی اظهار کرد: در استان گلستان حدود ۲۱ هزار معلم در حال تدریس هستند که سه هزار نفر در زمره دانشجومعلم بوده و مشمول طرح رتبه بندی‌معلمان نمی‌شوند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گلستان افزود: برای حدود ۱۸ هزار معلم مشمول این طرح، رتبه یک صادر و حقوق آبان ماه آن‌ها بر اساس رتبه یک پرداخت شد.

وی ادامه داد: تاکنون کار ارزیابی و ممیزی رتبه‌های حدود ۱۶ هزار معلم گلستانی به پایان رسیده و تا بیستم آذرماه ارزیابی سایر معلمان هم تکمیل و حقوق همه معلمان در آذرماه بر اساس رتبه بندی واقعی آن‌ها انجام می‌شود.

تمسکنی زاهدی گفت: حقوق آذر براساس حکم اصلی رتبه‌بندی معلمان پرداخت می‌شود و آن دسته از معلمانی که به رتبه و امتیاز خود اعتراض دارند می‌توانند اعتراضات خود را در پورتال پیش‌بینی‌شده ثبت کنند تا بررسی شود.

اخبارجامعه
پربازدیدرتبه بندی معلمان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی