هانیه توسلی بالاخره شوهردار شد/ ازدواج مجلل سوپراستار!

به گزارش ساناپرس، برخی رسانه ها از ازدواج بازیگر معروف خبر می دهند. هانیه توسلی در ۱۴ خرداد ۱۳۵۸ در شهر همدان به دنیا آمده و دارای دیپلم تجربی و نیز دانش آموخته کارشناسی نمایشنامه نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشد.
هانیه توسلی بازیگر مطرح ایرانی است. هانیه توسلی متولد 15 خرداد می باشد. هانیه توسلی مجرد است. هانیه توسلی در استایل جدید دیده شد. هانیه توسلی بازیگر پر کار و پر حاشیه می باشد

هانیه توسلی در ۱۴ خرداد ۱۳۵۸ در شهر همدان به دنیا آمده و دارای دیپلم تجربی و نیز دانش آموخته کارشناسی نمایشنامه نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشد.

هانیه توسلی هنرپیشه کشورمان، هم اکنون ۴۲ ساله بوده و دارای چهار خواهر می باشد؛ خواهر بزرگش هما، مدتی در یک مجله به عنوان منتقد فعالیت داشت و هم اکنون کار ترجمه را برعهده دارد، مهسا، جراح مغز است، هدیه در آمریکا خواننده می باشد و نیز خواهر کوچکش در رشته طراحی شهری تحصیل کرده است.

بازی هانیه توسلی در نمایش «پدر دوست داشتنی» در یکی از جشنواره های تئاتر مورد توجه نصرالله قادری که در آنجا به عنوان داور حضور داشت، قرار گرفت، بنابراین از وی برای بازی در نمایش پدر دعوت به عمل آورد. یک سال بعد از آن در فیلم کوتاه «روی جاده نمناک» ساخته مهدی کرم پور حضور پیدا کرد تا اینکه بازی خوب وی در سریال «غریبه» به کارگردانی جواد اردکانی که از شبکه دو سیما پخش می شد، زمینه ساز ورود او به عرصه سینما و بازی در فیلم سینمایی «شام آخر» به کارگردانی فریدون جیرانی و ایفای نقش در کنار بازیگرانی همچون ثریا قاسمی، آتیلا پسیانی، کتایون ریاحی و محمدرضا گلزار شد.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدیدهانیه توسلی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی