پشت پرده جدایی آجورلو از استقلال الان لو رفت!

به گزارش ساناپرس، یکی از دلایلی که همکاری آجورلو(مدیرعامل) در فصل بیست و دوم ادامه پیدا نکرد‌، مشکلات مالی آبی‌پوشان بود. در این شرایط علی فتح الله‌زاده که پیش از این سابقه مدیریت استقلال را داشت از روز 24 مهر ماه سال جاری، رسماً سکان مدیریت آبی‌پوشان را به عهده گرفت. بدهی استراماچونی، پادووانی و محبی از جمله مطالبات کلان استقلال بود.

در همین رابطه فتح الله‌زاده پیرامون مشکلات مالی استقلال و شرایطی که به وی اعلام شده بود، اظهار داشت: «به من گفتند که 300 میلیارد پول در حساب است و اسپانسر هم داریم و وضعیت خوب است. من آمدم به باشگاه و گفتم که بدهی میلیاردی استراماچونی را پرداخت کنیم. در حالی که 3 مسئول مهم ورزش ما گفتند که وضع خوب است و پول داریم، ولی وقتی من به باشگاه آمدم و دیدم که پول نداریم. به من گفتند که بدهی استراماچونی را از کجا پرداخت کنیم و من گفتم که از 300 میلیاردی که داریم، در حالی که دیدیم فقط یک ریال در حساب باشگاه بود و 150 میلیارد تومان هم وام گرفته‌اند و قسط آن را پرداخت نکرده بودیم. بعد از آن هم گفتند که 40 درصد از پول بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم و بعد از آن دیدم که 17،18 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است.»

با این وجود حجت کریمی عضو هیات مدیره استقلال در روز 29 مهر ماه(تنها 5 روز بعد از انتصاب فتح الله‌زاده) در برنامه ورزشگاه»‌حاضر شد و اظهار نظر متفاوتی نسبت به مدیرعامل باشگاه داشت: «روزی که فتح‌الله‌زاده به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شد، به او گفتم باشگاه بدهی‌ها و مطالباتی دارد؛ فردا نگویید پول نبود. فتح‌الله‌زاده هم گفت همیشه به همین شکل آمدم و گلایه نمی‌کنم.»

با توجه به این تناقضات باید بررسی شود که کدام یکی از مدیران استقلال صحبت درست را انجام داده است. صحبت‌های دیگر مدیران مرتبط با این قضیه اوضاع را روشن‌تر خواهد کرد. منتهی مراتب در این مدت مصاحبه‌های پرشمار فتح‌الله‌زاده در این مدت بخش زیادی از تمرکز وی را به خود جلب کرده است. انتهای پیام/

اخبارورزش
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی