وحید امیری از دنیای فوتبال خداحافظی کرد؟! / خبرهای تلخ بعد از شکست ایران از آمریکا!

به گزارش ساناپرس، وحید امیری یکی از چهره هایی است که یحیی گل محمدی باید او را از نظر روحی و فنی بازپروری کند. وحید امیری یکی از مهره هایی است که پیش بینی می شد در جام جهانی 2022 باز هم مثل دوره قبلی یکی از نفرات برگزیده ترکیب تیم ملی باشد اما او نه تنها در هیچکدام از بازی ها در ترکیب اصلی قرار نگرفت، بلکه در 270 دقیقه ای که کی روش به ترکیبش می اندیشید حتی برای یک دقیقه هم ذهن او را برای حضور در مسابقات به عنوان بازیکن تعویضی هم مشغول نکرد.

رویدادی که قطعا برای بازیکنی در حدو اندازه های وحید امیری چندان منطقی نیست. وحید امیری در پیر ترین تیم رقابت ها نه از نظر سنی دچار مشکل بود و از نظر فنی کمتر و پایین تر از نفراتی که برای تیم ملی بازی کردند. اما او در تمام پست هایی که می توانست راهی میدان شود نیمکت نشین ماند و شاهد بازی و نمایش دیگر بازیکنان در پست های دفاع چپ، وینگر و مهاجم کاذب بود.

به هر روی جام جهانی برای امیری تمام شده و او دیگر فرصتی برای حضور در چنین تورنومنت معتبری ندارد. از این رو از نظر روحی طبیعی است که دچار افت شود. در این میان وظیفه یحیی گل محمدی و دیگر مربیان پرسپولیس است تا او را از نظر روحی و حتی فنی ریکاوری کرده و مهیای ادامه بازی های لیگ کنند.

به ویژه بازی با استقلال که خود یحیی هم میداند آمادگی بازیکنی چون امیری می تواند سند پیروزی او را در این بازی بزرگ امضا کند.

اخبارورزش
پربازدیدوحید امیری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی