حمله یک انگلیسی به رونالدو / کریس یک سم است

به گزارش ساناپرس، گلر سابق تیم ملی انگلیس و لیورپول، کریستیانو رونالدو را برای هر تیمی یک سم می داند و گفت که اگر مدیر باشگاه باشد، او را جذب نخواهد کرد.

کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه جنجالی اش با پیرس مورگان و انتقادات تند و علنی علیه منچستریونایتد، خشم مدیران باشگاه را برانگیخت و هفته گذشته دو طرف قطع همکاری کردند. آینده رونالدو نامشخص است و امروز شایعه انتقالش به النصر عربستان تکذیب شد. رونالدو قصد دارد در باشگاهی به میدان برود که در لیگ قهرمانان حاضر است.

دیوید جیمز، گلر سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است رونالدو می تواند فضای هر رختکنی را خراب کند. او در این رابطه گفت:«خیلی وارد جزئیات مصاحبه رونالدو نمی شوم ولی اینکه او به راحتی آن همه مسائل منفی علیه یونایتد مطرح کرد، می تواند نشانه ای روشن برای هر باشگاه دیگری باشد تا او را به خدمت نگیرد. یونایتد یکی از بزرگترین باشگاه های دنیاست و رونالدو وجهه این باشگاه را در دنیا زیر سوال برد.»

جیمز ادامه داد:«او به هر باشگاه دیگری برود، این ترس وجود خواهد داشت که کمی بعد علیه آن جبهه‌گیری کند. کافی است اوضاع به سود او پیش نرود. من اگر مدیر باشگاه بودم، هرگز رونالدو را نمی خریدم. بهتر است صادق باشیم. سن رونالدو بالا رفته و مثل هر فوتبالیست دیگری با بالارفتن سن دچار افت شده است. چه با خرید رونالدو شانس قهرمانی تیمم بالا برود و چه از لحاظ درآمدزایی به سود باشگاهم باشد، من او را جذب نخواهم کرد.»

ورزش
پربازدیدکریستیانو رونالدو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی