تیم ملی دو قطبی شد / کی روش یک طرف اسکوچیچ هم به دنبال سرمربیگری!

به گزارش ساناپرس؛ نکته اول اینکه داستان ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش هم مخالفان جدی دارد و هم موافق. در هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال که سیاستگذاری و تصمیم‌گیری نهایی در آنجا انجام خواهد شد، شکل‌گیری این دو جبهه مخالف و موافق کاملا مشهود است و برخی از اعضا خواهان قطع همکاری هستند و برخی تاکید بر ادامه همکاری با این مربی پرتغالی تا جام ملت‌های آسیا دارند.

در بین بازیکنان تیم ملی هم طبیعتا این دو قطبی شکل گرفته ولی بازیکنان با تجربه‌تر که در جام‌جهانی هم بازی کرده بودند نظرشان روی آماده‌سازی تیم ملی برای جام ملت‌ها تحت هدایت کی‌روش است.

ماجرای بسیار مهم اما این است که تصمیم شخص کارلوس کی‌روش هم در سرنوشت نیمکت تیم ملی تاثیر بسیار زیادی دارد. هر لحظه این احتمال هست که او نقطه‌نظر رسمی‌اش را با مردم در میان بگذارد. جالب اینجاست که درباره تصمیم کی‌روش هم دو روایت وجود دارد. برخی‌ها می‌گویند کی‌روش حتی به صورت تلویحی پیغام جدایی خود را به بازیکنان داده و برخی هم اخباری را درباره تمایل کی‌روش به ادامه حضور در نیمکت تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا را روایت می‌کنند.

واقعیت بعدی اما این است که فدراسیون فوتبال برای عبور از کی‌روش در شرایط حساس کنونی، هنوز جواب قانع‌کننده‌ای برای این سوال که چه کسی در این فرصت باقی‌مانده تا جام ملت‌ها با توجه به تقویم فشرده مسابقات، هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد پیدا نکرده است. داستان تامین بودجه و انتخاب سرمربی و کادر فنی جدید مساله‌ای نیست که مقامات فدراسیون بدون مشورت با وزارت ورزش بخواهند درباره آن تصمیم بگیرند.

و اما مساله آخر؛ اراده اصلی مدیران در این وضعیت انتخاب سرمربی جدید بزرگ خارجی کارنامه‌دار برای هدایت ایران است. به سه شرط اصلی: رسیدن به یک گزینه مطلوب، تامین بودجه و حمایت مسئولان. در غیر این صورت پلن دوم ادامه همکاری با کی‌روش خواهد بود. ولی معلوم نیست که کی‌روش در مواجهه با پلن اول مدیریت، برای خداحافظی با ایران ترغیب نشود.

اخبارورزش
پربازدیدکی روش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی