قیمت چمن مصنوعی برای دیوار چگونه است؟

عوامل مختلف در تعیین قیمت چمن مصنوعی

مدل چمن مصنوعی، ابعاد، ضخامت، جنس، طرح و… نقش مستقیمی در تعیین قیمت چمن مصنوعی برای دیوار دارند. ممکن است افراد زیادی تصور کنند چمن مصنوعی جهت استفاده در زمین فوتبال، حیاط مهد کودک، مکان‌های ورزشی و… می‌باشد. در حالی‌که با نوآوری و ایده‌های جدید این محصولات جهت ورودی رستوران‌ها، منازل، کافه‌ها و… نیز استفاده می‌شوند. چمن مصنوعی دیواری به نام گرین وال یا دیوار سبز شناخته شده است. چمن مصنوعی دیوار از انواع مختلفی برخوردار می‌باشد.

قیمت چمن مصنوعی بر اساس انواع چمن مصنوعی

چمن‌های مصنوعی از نظر بلندی یا کوتاهی پُرز با یکدیگر متفاوت هستند. همین امر نیز در قیمت چمن مصنوعی تاثیرگذار است. شما می‌توانید با توجه به طراحی، اندازه پُرز، ابعاد چمن و… نسبت به خرید آن اقدام کنید.

  • چمن مصنوعی برای دیوار در اندازه و ابعاد مختلفی تولید می‌شود.
  • تولید چمن‌های موکتی با ارتفاع هشت تا یازده میلی‌متر صورت می‌گیرد.
  • چمن‌های مصنوعی با الیاف متوسط دارای سایز پانزده تا بیست و پنج میلی‌متر می‌باشند.
  • چمن‌های الیاف بلند در اندازه سی و پنج تا چهل و پنج میلی‌متر تولید و روانه بازار می‌شوند.
  • بررسی‌ها حاکی از آن است که هر چقدر اندازه پُرز چمن‌ها بلندتر باشد وزن چمن نیز افزایش می‌یابد. لذا ضخامت چمن مصنوعی نیز در افزایش یا کاهش قیمت چمن مصنوعی موثر می‌باشد. تفاوت در ارتفاع چمن‌ها سبب تغییر قیمت این محصول می‌گردد.

ویژگی چمن مصنوعی دیواری

برای این‌که چمن‌های مصنوعی به درستی به دیوار متصل شوند باید از شرایط ویژه‌ای برخوردار باشند.

چمن‌های مصنوعی مقاوم در برابر نور خورشید: چنان‌چه قصد دارید چمن مصنوعی دیواری را در مکانی  نصب کنید که در معرض نور آفتاب قرار دارد، لازم است چمن‌هایی را مورد استفاده قرار دهید که از مقاومت UV بالایی برخوردار هستند. این نوع محصول مانع از رنگ پریدگی چمن‌ها می‌شود.

برخورداری از زیره قدرتمند و محکم: برای این‌که بتوانید چمن‌های مصنوعی بلندتر را روی دیوار نصب کنید، باید دیوار از زیره بسیار قوی برخوردار باشد. زیرا برای نصب کردن این مدل چمن استفاده از پیچ و رولپلاک ضروری می‌باشد.

وزن چمن‌های مصنوعی: تولید برخی چمن‌های مصنوعی با مواد بی‌کیفیت سبب می‌شود، وزن این محصول افزایش یابد. پوشش نامرغوب و بی‌کیفیت در بخش زیره نشان می‌دهد این نوع چمن گزینه مناسبی جهت دیوار محسوب نمی‌شود.

انعکاس نور الیاف چمن مصنوعی: اگر می‌خواهید چمن‌ها را در جایی نصب کنید که دارای نورپردازی است، بهتر است چمن مصنوعی با الیاف‌های مرغوب خریداری کنید. این مدل چمن سبب می‌شود انعکاس نور تا میزان قابل توجهی کاهش یابد. قیمت چمن مصنوعی با کیفیت از سایر محصولات مشابه بیشتر است. محصولات با کیفیت و مرغوب از مزایای فراوانی برخوردار هستند.

مزایای چمن مصنوعی دیواری

مزایای استفاده از چمن مصنوعی دیواری

  • بکار بردن فضای سبز همچون چمن مصنوعی در محیط کار، منزل و… حس شادابی و نشاط را به افراد منتقل می‌کند.
  • این امر سبب می‌شود تنش و استرس کاهش یابد.
  • دیوارهای سبز خارج و داخل ساختمان‌ها باعث به وجود آمدن فضای شاداب و پُرانرژی می‌شوند.
  • نگهداری دیوار چمن مصنوعی بسیار آسان و راحت می‌باشد.
  • چمن‌های مصنوعی از ماندگاری و طول عمر بالایی برخوردار هستند.
  • حشرات نمی‌توانند به چمن‌های مصنوعی نفوذ کنند.
  • چمن‌های مصنوعی در برابر شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم عمل می‌کنند.
  • چمن‌ها نیاز به آبیاری ندارند و فاقد سیستم‌های زهکشی و آبیاری هستند.
  • بکارگیری و استفاده از چمن‌ مصنوعی دیواری در فضای باز یا بسته امکان پذیر می‌باشد.

قیمت چمن مصنوعی با توجه به نوع نصب

توجه به نوع سطح دیوار جهت نصب چمن مصنوعی از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. برای نصب چمن مصنوعی روی دیوارهای سنگی، گچی، سرامیکی، چوبی و… روش‌های مختلفی وجود دارد. برای مشاهده قیمت چمن مصنوعی دیواری به https://gamantj.com/artificial-grass-wall-panels/ مراجعه کنید.

پیچ و رولپلاک: چمن‌هایی که از الیاف بلند و سنگینی برخوردار هستند باید به وسیله پیچ و رولپلاک به دیوار نصب گردند. نصب چمن مصنوعی با پیچ و رولپلاک، نیاز به افراد متخصص، ماهر و با تجربه دارد. اگر چمن محکم به دیوار نصب نشود، امکان سقوط آن وجود دارد.

چسب موکت: چمن‌های موکتی که دارای وزن کمی هستند با چسب به دیوار متصل می‌شوند. با توجه به ابعاد و اندازه دیوار، این روش در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود.

ترکیبی از پیچ و رولپلاک و چسب موکت: برخی چمن‌ها به روش ترکیبی پیچ و رولپلاک و چسب به دیوار متصل می‌شوند. بکار بردن هر روش برای نصب چمن مصنوعی تاثیر مستقیمی در میزان قیمت چمن مصنوعی دارد.

توجه به نکات مهم پس از نصب چمن مصنوعی دیوار

  • تمیز کردن دیوار قبل از نصب چمن مصنوعی بسیار حائز اهمیت می‌باشد. این امر سبب می‌شود چمن به خوبی به دیوار متصل شود.
  • اگر سطح دیوار مسطح باشد کیفیت نصب چمن با چسب به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.
  • بهتر است هر بار بین یک تا دو هفته نسبت به نظافت و تمیز کردن چمن مصنوعی اقدام کنید.
  • چمن‌ها را به وسیله یک ابر که با شامپو آغشته شده است، تمیز کنید.
  • هرگز آب را مستقیم روی چمن نریزید.
  • اِلمان‌های سنگین و اجسام را به چمن متصل نکنید.
  • چمن‌هایی که با چسب به دیوار متصل می‌شوند، برای خشک شدن به یک روز زمان نیاز دارند. بنابراین در این مدت از لمس کردن چمن‌ها خودداری کنید.
  • بهتر است به مدت بیست و چهار ساعت از تکیه دادن به چمن مصنوعی دیوار اجتناب کنید.بهترین چمن مصنوعی برای دیوار

بهترین چمن مصنوعی برای دیوار

تولید چمن مصنوعی موکتی از الیاف است. این محصول در انواع مختلفی همچون چمن مصنوعی هشت، پانزده و بیست و پنج میلی‌متری تولید می‌شود. به دلیل شباهت ظاهری که این نوع چمن با چمن طبیعی دارد، به عنوان بهترین چمن مصنوعی برای دیوار شناخته شده است.

تولید این نوع چمن مصنوعی به وسیله الیاف پلی پروپیلن، پلی اتیلن و… صورت می‌گیرد. این محصول از چند لایه زهکشی و چندین لایه کف برخوردار است. چمن مصنوعی موکتی در مکان‌های مختلف همچون ورزشگاه‌ها، محوطه مجتمع‌ها، ورودی هتل‌ها، ورودی رستوران‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت چمن مصنوعی موکتی علاوه بر ابعاد، کیفیت، مرغوبیت و… به ضخامت آن نیز بستگی دارد.

موارد استفاده از چمن مصنوعی هشت میلی‌متری

این نوع چمن مصنوعی علاوه بر دیوار جهت مکان‌هایی همچون تالارها، باغ عروسی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. زمین گلف، زمین فوتبال، زمین‌های ورزش هوازی و… از جمله مکان‌های دیگری هستند که از چمن مصنوعی هشت میلی‌متری استفاده می‌کنند.

مکان‌هایی که به منظور نگهداری حیوانات در نظر گرفته می‌شوند، از این نوع چمن استفاده می‌کنند. الیاف چمن مصنوعی هشت میلی‌متری بسیار محکم می‌باشد. به همین دلیل از این نوع چمن در مکان‌ها پُر رفت و آمد استفاده می‌شود. مقاومت این مدل چمن در برابر گرما و سرما بی‌نظیر است.

موارد استفاده از چمن مصنوعی پانزده میلی‌متری

مهد کودک‌ها، محوطه بازی کودکان، زمین‌های تنیس، دیوار حیاط و… مکان‌هایی هستند که از چمن مصنوعی پانزده میلی‌متری استفاده می‌کنند. بکار بردن این مدل چمن در محوطه بازی کودکان باعث امنیت و محافظت کودکان در برابر آسیب‌ها و صدمه‌های احتمالی می‌گردد.

موارد استفاده از چمن مصنوعی بیست و پنج میلی‌متری

این مدل چمن پرتراکم و بسیار نرم می‌باشد. این محصول قابل استفاده در راه‌پله‌ها، فضاهای بازی کودکان، حیاط، روف گاردن‌ها، تراس، دیوار فضای داخلی و خارجی ساختمان و… می‌باشد. قیمت چمن مصنوعی دیواری با توجه به اندازه و سایز پُرزها، ابعاد محل مورد استفاده، وزن چمن مصنوعی و… تعیین می‌گردد.

خرید چمن مصنوعی دیوار

با توجه به پیشرفت تکنولوژی تولید انواع چمن‌های مصنوعی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. این محصول دارای طرح‌، مدل، اندازه، سایز، ابعاد، ضخامت، وزن و… متنوعی می‌باشد. شما می‌توانید بر اساس نوع نیاز خود نسبت به خرید چمن مصنوعی دیوار اقدام کنید. چمن‌های مصنوعی به آسانی و در مدت زمان کوتاهی تمیز می‌شوند. در هر شهری که قرار دارید با مراجعه به اینجا می توانید از نمایندگی های شرکت گامان تزیین جاوید جهت خرید چمن مصنوعی کمک بگیرید.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی