نطق مهم رئیسی درباره رتبه بندی معلمان/ دستور رئیس جمهور برای همسان سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش ساناپرس، رئیسی با اشاره به مشکلات موجود در دولت گفت: در شرایطی در دولت هستیم که مثل تعرفه گذاری خدمات پرستاری، رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان هم مطرح است که همه اینها اقداماتی بود که باید از قبل انجام می شد. سید ابراهیم رییسی روز چهارشنبه به مناسبت روز پرستار در سالن اجلاس سران با ستودن صبر پیامبر اسلام(ص) از پرستاران به عنوان فرشتگان خدمت به مردم یاد کرد و گفت: صبر و مقاومت و تحمل سختی ها ظرفیت می خواهد و حتی علم باید با حلم همراه باشد.
رئیسی با اشاره به مشکلات موجود در دولت گفت: در شرایطی در دولت هستیم که مثل تعرفه گذاری خدمات پرستاری، رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان هم مطرح است که همه اینها اقداماتی بود که باید از قبل انجام می شد.

وی افزود: البته آن زمان که وعده داده شده در دولت نبودم اما اگر وعده ای داده شد باید به آن عمل شود. غیر از این که تعرفه گذاری خدمات پرستاری با قوت ادامه داشته باشد، این امر باید پایدار باشد تا پرستاران بتوانند براساس آن برنامه ریزی کنند.

رئیسی خطاب به پرستاران با اشاره به مشکلات موجود در دولت گفت: در شرایطی در دولت هستیم که مثل تعرفه گذاری خدمات پرستاری، رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان هم مطرح است که همه اینها اقداماتی بود که باید از قبل انجام می شد.

اخباراقتصاد
پربازدیدحقوق
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی