کنایه آمریکایی ها به ایران / ایران اشک و آه جام را ترک کرد

به گزارش ساناپرس؛ یک رسانه آمریکایی نوشت تیم ملی فوتبال کشورمان وداع تلخی با جام جهانی داشت.  سایت espn گزارشی بعد از باخت یک بر صفر ایران مقابل آمریکا منتشر کرد؛ نتیجه‌ای که باعث حذف تیم ملی در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد.

این رسانه نوشت: در نهایت هیچ حضوری برای ایران در مرحله حذفی جام جهانی ثبت نشد. هیچ رستگاری برای مهدی طارمی به وجود نیامد. بازیکنی که بعد از دو گلش به انگلیس آماده پیش بردن تیم ملی به مرحله حذفی بود. چهار سال بعد از آنکه آخرین ضربه او مقابل پرتغال به گل تبدیل نشد، رویاهایش برای صعود از بین رفت. برای گروهی از بازیکنان با استعداد که به عنوان نسل طلایی فوتبال ایران شناخته می‌شوند، اتفاق دردناک دیگری رخ داد اما برخلاف چهار سال قبل، تلخی این ناکامی بیشتر بود.

این سایت افزود: برای اولین بار ایران برای صعود به یک تساوی احتیاج داشت. آن هم برابر تیم آمریکا اما ایرانی‌ها نتوانستند موقعیت مناسبی ایجاد کنند و یک بر صفر شکست خوردند. هنگامی که هیاهوی بازی فروکش کرد، ایرانی‌ها متوجه خواهند شد که تیم آمریکا خونسردی خود را بهتر حفظ کرد. آنها هدفمند کار کردند اما در عین حال عزم بیشتری هم نشان دادند.

این رسانه در ادامه عنوان کرد: تیم ایران در نیمه اول پر زحمت بود. در نیمه دوم هم فاقد تحلیل و فانتزی کار کرد. تیم آمریکا هم به طور فزاینده‌ای مایل بود عقب بنشیند و برتری‌اش را تثبیت کند. ایران شانس خود را داشت اما نتوانست آن را بگیرد و استفاده کند.

اخبارورزش
پربازدیدتیم ملی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی