تجدید فراش بازیگر خوش چهره / پژمان بازغی با این دختر 20 ساله / عکس ها

به گزارش ساناپرس، عکسی از پژمان بازغی در فضای مجازی منتشرشده است که خبر ازدواج مجدد این بازیگر دامن زده است پژمان بازغی متولد 9 مرداد 1353 در تهران است. پژمان بازغی ازدواج کرده است و همسر او مستانه مهاجر از تدوینگران حرفه ایی است. پژمان بازغی یک دختر به نام نفس دارد. عکسی از مستانه مهاجر همسر پژمان بازغی و دخترش نفس در اینستاگرام منتشر شده است و درادامه ویدئویی از همسر پژمان بازغی در برنامه دورهمی منتشر شده که همسرش پژمان را با خاک یکسان کرد و او را ضایع کرد که درادامه می بینید.

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.

در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است. پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می گردد.

ازدواج پژمان بازغی و مستانه مهاجر

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 1387 صاحب دختری به نام نفس شدند.

مستانه مهاجر متولد 15 اردیبهشت 1353 در تهران میباشد، او تدوین گر اهل ایران و همسر پژمان بازغی است. وی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدیدپژمان بازغی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی