استقلال گل کاشت / عصبانیت شدید یحیی از اقدام شبانه فتح الله زاده!

به گزارش ساناپرس؛ استقلال گل کاشت / عصبانیت شدید یحیی از اقدام شبانه فتح الله زاده! چندی قبل بود که شوخی علی فتح الله زاده درباره جذب لیونل مسی در سال های آینده و کسب قهرمانی آسیا برای استقلال با حضور ستاره آرژانتینی بازتاب های گسترده ای داشت و حتی دردسرهایی نیز برای مدیرعامل آبی ها ایجاد کرد.

حالا با گذر از آن ایام و حواشی پیش آمده در این خصوص، علی فتح‌الله زاده در گفت و گویی تلویزیونی با لحنی شوخی و جدی از احتمال جذب کریس رونالدو سخن گفت!

در بخشی از مصاحبه امشب فتح الله زاده با برنامه ورزش از نگاه دو، مجری از مدیرعامل استقلال این سوال را پرسید: «شما به شوخی یک صحبتی درباره جذب مسی انجام دادید و برخی شیطنت کردند. حالا کریس رونالدو هم بازیکن آزاد است، آیا نمی خواهید او را جذب کنید؟»

فتح الله زاده که مشخص بود از این پرسش جا خورده سعی کرد با لحنی شوخی وجدی پاسخ بدهد. مدیرعامل استقلال گفت: «آقای ساپینتو نوشت که آقای رونالدو به تیم بزرگ استقلال بیا (باخنده).»

اشاره فتح الله زاده به استوری ای بود که برای کریس رونالدو گذاشت و از او به شوخی درخواست کرد به استقلال بیاید.

مدیرعامل استقلال صحبت های خود را در بحث جذب رونالدو اینطور ادامه داد: « مگر در حاشیه خلیج فارس بازیکنان بزرگ نیامده‌اند؟ ما باید بزرگ فکر کنیم. باید به بچه‌های خود هم اطمینان کنیم. ما در مدیریت تکنیکال اشکالاتی داریم که باید آن‌ها را حل کنیم.»

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی